Weergave van het aantal buiglijnen

Hallo

Ik heb een klein probleem met de Transition Fold tool in Sheet Metal van Soliworks 2011. Zelfs als ik het aantal buiglijnen verander, worden ze niet correct weergegeven, omdat het aantal constant blijft. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

Dank u voor uw hulp. 

??? Kunt u het bestand of een voorbeeld bijvoegen?

Bedankt

1 like

Dit is een eenvoudig stuk plaatwerk...

capture.png

We zijn het ermee eens dat u uw vouwlijnen alleen in uitgevouwen toestand ziet!

2 likes

Ik was net van plan om te antwoorden als Thomas, je moet vragen om de "ontvouwen" -staat om de vouwlijnen te zien.

ligne_pliage.png
1 like

Na een kleine test werkt alles thuis,

Op de afbeelding heb ik links 3 lijnen per vouw gekozen, op de rechterkant 20.

tremie.jpg
1 like

Sorry, maar ik heb de pb op het niveau van de uitgevouwen toestand. Ik vroeg om 4 regels vouwen en toch veranderde er niets (zie screenshot2)

capture2.png

Hier is een voorbeeld

exemple.avi
2 likes

Kunt u uw bestand opsturen?

Laten we er eens naar kijken

1 like

Heb je hetzelfde aantal elementen in de 2 schetsen? Het lijkt mij, in je screenshot2, dat dit niet het geval is.

1 like

Ik heb het bestand getest op een andere pc waarop SW 2010 is geïnstalleerd. Alles werkt prima, maar thuis niets, zelfs niet na het wijzigen van de plaatwerkinstellingen (opties/tab, eigenschappen van het document) zonder enig resultaat.

Bedankt Thomas voor je hulp

pli_de_transition.sldprt
1 like

Inderdaad, met uw deel wordt alles correct weergegeven op mijn computer.

Heeft dit probleem alleen betrekking op dit bestand? Heb je nog andere delen waarop je de buiglijnen kunt zien? Als je collega een onderdeel maakt zoals dat van jou, zie je dan de buiglijnen? Je moet proberen om de foto's te kruisen om te zien of het is uw SW-versie die de schuld heeft. Je zei dat je in SW2011 zat, welk servicepack?

Coedialement

2 likes

Hallo

Het is raar, jouw onderdeel doet me denken aan een onderdeel dat ik op een Japanse machine heb, is dat het geval?

Hallo

Ik heb de vouwlijnen bij je bestand

(SW 2013)

Idem voor mijn par

zie bijgevoegd op SW 2012

http://img10.imageshack.us/img10/7425/w807.png

Het aantal vrije vouwen is 4

Maar als je visualiseert dat het werkelijke aantal vouwen  10 is

@+ ;-)