Hallo, op SW 2015, als ik mijn naam in mijn assemblage heb die ik wil inzoomen, afwikkelen of draaien, verdwijnt de stuklijst, zou er een functie zijn die deze stuklijst zichtbaar laat?
Het ziet eruit als een display BUG, nietwaar?
Ik weet niet echt dat SW 2013 het niet heeft gedaan, het is waar, zou er geen andere weergave-optie zijn dan de annotaties verbergen?
Voorbeeld bijgevoegd, als ik klik in de naam vak het verschijnt goed ik zoom of andere het verdwijnt
sans_titre.jpg
Hallo
Het antwoord is waarschijnlijk hier te vinden:
http://www.lynkoa.com/forum/3d/nomenclature-disparait
Annotaties moeten permanent worden weergegeven. (vink Alle annotaties (tabellen, threadweergaven, enz.) aan in het menu Beeld).
Oké, eigenlijk is het normaal in 2015, terwijl het in 2013 niet gebeurde?
Persoonlijk, als ik de nomenclatuur in de vergadering doe, vind ik het nul nul!!
Het is niet praktisch, het loopt achter, het is onleesbaar op de grijze achtergrond van de montage...
Kortom, ik open een tekening, ik voeg een weergave van de assemblage in en ik maak mijn nomenclatuur.
Na mij werk ik aan de 2010-versie, ik weet niet of deze in de 2015-versie is veranderd, maar a priori lijkt het hetzelfde te zijn?
Drommen
Het is waarschijnlijk hetzelfde principe, na het vinden van het wrijft!! Ik denk dat het in mijn geval nog nuttelozer is om een tekening te openen om een stuklijst te maken, dat wil zeggen alleen om de stuklijst automatisch te genereren om te zien of alles in orde is om het meteen in Excel op te slaan, zodat ik niet zie waar het zuigt!