Op Solidworks 2011 heb ik een probleem met het weergeven van de onderdelen omdat ze onzichtbaar zijn.
Als ik een normaal onderdeel open, zijn de functies er, de lichamen ook, behalve dat het onzichtbaar is en als ik het in de 3D-weergave selecteer door erop te klikken, ziet het er normaal uit. Als ik het deselecteer, verdwijnt het.
Weet jij waar deze bug vandaan komt?
Is het te wijten aan een Solidworks-instelling of eerder een grafisch probleem (zoals de grafische kaart)?
Ik heb je link bekeken en de gegevens ingevuld. Het enige probleem is dat je Solidworks 2011 niet kunt selecteren, het begint pas in 2012:(
Maar goed, als ik solidworks 2012 zet, zegt het me dat het goed is en dat het heel goed werkt.
Maar het heeft altijd gewerkt tot op de dag van vandaag, ik dacht misschien meer aan een update van de grafische kaart of iets dergelijks.
Het kan ook een Solidworks-instelling zijn die bugs veroorzaakt, want zojuist bij het aanraken van de instellingen werkte het weer een tijdje, maar we kunnen niet meer vinden wat het is.
Heb je SolidWorks gewoon opnieuw opgestart? Zie je je pc?
Als het niets verandert, laad dan uw instellingen opnieuw via de tool "Wizard Instellingen kopiëren" in Start/Programma's/SolidWorks 2011/SolidWorks Tools (ervan uitgaande dat u een back-up had gemaakt of een back-up maakte op de computer van een collega).