Weergaveruimte alleen zichtbaar als deze is geselecteerd?

Hallo

Op Solidworks 2011 heb ik een probleem met het weergeven van de onderdelen omdat ze onzichtbaar zijn.

Als ik een normaal onderdeel open, zijn de functies er, de lichamen ook, behalve dat het onzichtbaar is en als ik het in de 3D-weergave selecteer door erop te klikken, ziet het er normaal uit. Als ik het deselecteer, verdwijnt het.

Weet jij waar deze bug vandaan komt?

Is het te wijten aan een Solidworks-instelling of eerder een grafisch probleem (zoals de grafische kaart)?

Naar mijn bescheiden mening is het + een probleem met de grafische kaart

Wat is je grafische kaart?

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Via de bovenstaande link kunt u weten of uw kaart compatibel is en of de stuurprogramma's ook compatibel zijn

Dat was het voor de eerste info die ik je kon geven

@+;-))

3 likes

Ik heb je link bekeken en de gegevens ingevuld. Het enige probleem is dat je Solidworks 2011 niet kunt selecteren, het begint pas in 2012:(

Maar goed, als ik solidworks 2012 zet, zegt het me dat het goed is en dat het heel goed werkt.

Maar het heeft altijd gewerkt tot op de dag van vandaag, ik dacht misschien meer aan een update van de grafische kaart of iets dergelijks.

Het kan ook een Solidworks-instelling zijn die bugs veroorzaakt, want zojuist bij het aanraken van de instellingen werkte het weer een tijdje, maar we kunnen niet meer vinden wat het is.

Is het de laatste SolidWorks SP die is geïnstalleerd? Het lijkt mij dat het de 2011SP5 is.
Anders is het geen lichaam dat verborgen is?

Een advies: als het goed werkt, installeer nooit een automatische update

Probeer dus terug te gaan naar een vorige configuratie om te zien

(een datum waarop het werkte) gisteren, vorige week, ik ken je niet, je zou het moeten weten

en activeer de automatische updates

@+ ;-))

Zet uw bestanden op de site om te kunnen begrijpen wat er gebeurt

@+ ;-))

@.pl De versie van Solidworks 2011 die is geïnstalleerd is SP5.0 en is niet recent gewijzigd.

@gt22 Het komt niet uit de onderdeelbestanden, omdat het dat doet op alle onderdelen die ik open en die voorheen heel goed werkten.

dus update uw pc naar een eerdere datum om te zien

Wat heb je als grafische kaart?

Zie deze link op de FOFO

http://www.lynkoa.com/forum/3d/solidworks2011

@+ ;-))

Hallo

Heb je SolidWorks gewoon opnieuw opgestart? Zie je je pc?

Als het niets verandert, laad dan uw instellingen opnieuw via de tool "Wizard Instellingen kopiëren" in Start/Programma's/SolidWorks 2011/SolidWorks Tools (ervan uitgaande dat u een back-up had gemaakt of een back-up maakte op de computer van een collega).

Nou, na een update van de stuurprogramma's van de grafische kaart, werkt het weer.

1 like

@Benoit LF: Ik heb alles geprobeerd wat je eerder zegt, maar het loste het probleem niet op.