Hallo Silver-S
Ja, het vormt een probleem om opnieuw te beoordelen. Dan is hier de Taff die het werk twee keer doet.
Aan de andere kant is de projectieoplossing goed. Als u een dimensie wijzigt, volgen de entiteiten. Tenzij je een element verwijdert en vervangt, maar dat geldt voor alle ontwerpmethoden.
Wat je met deze bug moet begrijpen, is dat je geen informatie hebt wanneer je een element verplaatst, wat je normaal niet zou moeten doen. Kortom, het is niet betrouwbaar. De projectiemethode maakt gebruik van de klassieke methoden die je zou kunnen hebben in een assemblage met externe verwijzingen tussen twee delen.
Een ander punt waarvoor ik deze oplossing niet aanbeveel, is de pack and Go of bewegende delen die aan een skelet zijn bevestigd.
Inpakken en gaan, je moet het skelet van elk stuk opnieuw voegen, als je er twee hebt, is dat geen probleem. Ik werk aan een project waar ik meer dan honderd stukjes heb en ik heb de koffer gehad. Het is een gekke klus omdat de software je niet waarschuwt dat de link is verbroken. En het is omslachtig, de updates kosten veel tijd.
De oplossing die ik voorstel is om het skelet als onderdeel in een assembly te integreren en nieuwe lege onderdelen te integreren, de onderdelen te bewerken en door externe verwijzing doe je hetzelfde. Minder skelet om te verwijzen, de software waarschuwt u wanneer de link is kwijtgeraakt, of dat u deze naar een andere plaats verwijst nadat u bijvoorbeeld uw mappen hebt verplaatst.
We moeten dit soort methoden integreren als we feedback krijgen. Of kies voor Inventor, dat een meer geavanceerd management heeft op dit gebied. Of hebben PDM die ik adviseer zodra je wilt samenwerken en technische van dit soort.
Gefokt is dat slechts mijn mening, anderen hebben niet naar me geluisterd over dit onderwerp, en ze zijn er niet meer om hun werk van m...