Sinds een tijdje gebruik ik de 2014 - 2015 Student Edition versie. In alle voorgaande versies was het voor mij mogelijk om het heads-up display, de tool bare, in de werkruimte te laten integreren. Helaas kan ik het op deze versie niet vinden. De optie "heads-up display" in het aangepaste menu is echter aangevinkt.
Het kan zijn dat je heads-up display simpelweg niet gepersonaliseerd is. Om dit te doen, moet u ervoor zorgen dat de optie actief is (wat uw geval lijkt te zijn ), klik met de rechtermuisknop op taakbeheer en ga vervolgens naar "Aanpassen". Ga naar het tabblad Opdracht, van daaruit kunt u alle pictogrammen slepen waarvan u denkt dat ze nuttig zijn in heads-up.
Het heads-up display wordt gecontroleerd, maar er wordt niets weergegeven. Ik kan functies over het hele scherm slepen. Geen zichtbaar franjepunt. Ik heb de fabrieksinstellingen hersteld. Nog steeds niets.
Soms zijn het heads-up display en de werkbalk verborgen in het menu. Dus ik raad je aan om je menu nog eens te controleren. Als dat niet werkt, zet u uw computer uit door meteen op de aan/uit-knop te drukken. Het is een domme truc, maar het werkte voor mij.