Hallo allemaal, kent iemand dit probleem, de weergave van mijn miniaturen bestaat niet meer. Zie bijlage
capture_decran_forum.jpg
Hallo allemaal, kent iemand dit probleem, de weergave van mijn miniaturen bestaat niet meer. Zie bijlage
Hallo
Doet het je alleen op Solidworks-bestanden of ook op afbeeldingen in Windows?
Vriendelijke groeten
Hallo
het hele ding is om te weten of u zich in SW of in de Windows-bestandsbeheerder bevindt.
In beide gevallen heb je praktisch dezelfde keuze
Vriendelijke groeten
Zie deze 2 links:
- https://www.logiciel-cao.com/blog/entries/view/slug/miniatures-et-apercus-de-fichiers-solidworks
- https://gupta9665.wordpress.com/2010/12/19/solidworks-thumbnail-images-in-window-explorer/
Dit zijn dezelfde aanbevelingen, maar anders geschreven.
Nee, het doet het op elk type JPEG-bestand, PDF en andere bijgevoegde schermafbeelding met pictogramkeuzes
Hallo @itec49
Waar ben je !
In solidworks open ??? of sla bestanden op???, in Windows File Manager??? of in de bestandsverkenner die is opgenomen in SW???
In ieder geval zie ik de miniaturen (pictogrammen in alle formaten) of afbeeldingen wanneer je met de muis over de bestandsnaam beweegt voor het geval je de bestandsverkenner gebruikt die in SW is opgenomen.
Vriendelijke groeten
Om te reageren op Stefbeno, zie Screenshot-bijlage
Ik denk dat je verrast zult zijn
Als u uw kamers opent en ze opslaat
Je zou in theorie het uitzicht op de kamer moeten hebben
@+ ;-)
nee, ik heb geen visueel beeld, zelfs niet tijdens het opnemen
Ik heb de link van stefbeno doorgestuurd naar mijn IT-afdeling en hij vertelt me dat het probleem bij Microsoft ligt en dat ze wachten op een oplossing!!
2 maanden geleden werkte het heel goed
amaurynh .... Jij precies
Hallo allemaal en bedankt voor je advies, na 2 dagen klagen bij mijn infodienst, blijkt dat vandaag alles weer normaal is. Dank u allen.
De band van Steffeno moet ook zijn effect hebben gehad.
Dus daar had het stefbeno het beste antwoord moeten zijn....
Ja Stefbeno voor het beste antwoord
(Stefbeno blokkeerde situatie unlocker ;-) zonder een Criterion thumbnail op je scherm te plakken ;-) ;-)
Vriendelijke groeten
En ja, soms vraag je je af of de enige antwoorden die je moet geven niet zijn:
- Voor Solidworks: zie HIER
- Voor Windows: zie HIER.
- Voor de Solidworks API: zie HIER.
- Voor de EPDM API: zie HIER.
- Voor de rest: Succes.
Vriendelijke groeten