Bekijk weergave in gearceerde afbeeldingsmodus op plan

Hallo, ik heb een probleem van verschil in weergave in de gearceerde beeldmodus op mijn foto's die ik niet kan veranderen. Ik verander de weergavestijl, ik schakel over naar hoge kwaliteit of concept- of bovenliggende stijl niets doet (hetzelfde geldt voor de weergavestatussen).

Als iemand de walkthrough heeft?

Bij voorbaat dank.

(Solidworks-standaard 2017)

capture.png

Hallo

Als ik het goed begrijp, is uw probleem het verschil in helderheid?

In dit geval moet u de richtingaanwijzers van Solidworks uitschakelen: 

- Ga naar de property manager / Display manager / Solidworks Lights

- Schakel de richtingaanwijzers 1 en 2 uit

-  Bewerk het omgevingslicht en zet de waarde op 1.

Ziezo, je zou een gelijkmatig licht op je plan moeten hebben.

PS: Om te voorkomen dat u het proces elke keer opnieuw moet uitvoeren, kunt u een assemblagemodel met deze parameters opslaan.

lumieressw.jpg
1 like

Hallo, bedankt voor het antwoord, maar dat is het niet. Het lijkt erop dat de eerste dwarsdoorsnede niet gearceerd is, terwijl de tweede dat wel is, maar ze komen uit hetzelfde bovenliggende beeld ..!

Maar als je naar je screenshot kijkt, heb je een heldere weergave en een donkere weergave.

Of het een gearceerde afbeeldingsweergave is, kijk gewoon in de vastgoedbeheerder.

De 2 kopjes komen uit hetzelfde bovenliggende aanzicht???   met dezelfde richting (voor de snede) waarom zou ik 2 verschillende visussen hebben, niet logisch.

Ik probeerde het door de lichten uit te doen. De helderheid verandert, maar het probleem van schaduwen en nog steeds de 

Kunnen we een totaalbeeld krijgen van het plan?

Hier is het. :-)

Niet gemakkelijk. We zouden op de tekening moeten zien, maar ik ben in 2015, niet compatibel met jou.

Ja, nou, het is niet uitschakeling. . Ik zal later zien.

Bedankt voor de antwoorden.

Is de gebruikte weergavestatus voor alle weergaven hetzelfde?

Ja, dezelfde weergavetoestand.