Weergave van tekentoleranties van vaste stoffen

Hallo

Met Solidworks wil ik maattoleranties integreren in de vaste stof en deze toleranties automatisch laten verschijnen bij het tekenen.

Is het mogelijk?

Hartelijk dank.

Gebruik gewoon de functie "Modelobject" in het tabblad Annotaties.

Vervolgens kunt u kiezen wat u van de 3D wilt herstellen. In de beheerder zoals zichtbaar in de bijlage.

capture.png
6 likes

Hij is vandaag niet voor niets naar zijn werk gekomen, de herinnering ;)

3 likes

@Tomalam:

De concurrentie is moordend ;-).

Ik probeer mijn best te doen. Ik ben niet bang om te zeggen dat ik veel dingen leer met Lynkoa. Dus ik probeer een beetje terug te geven aan de gemeenschap.

Bovendien zijn vragen deze week een beetje zeldzaam.

Dank u allen...

2 likes

Dank u remrem te sterk

@ Charles Capraro

Remrem-beoordeling in het beste antwoord als dit het beste antwoord is

@+ ;-))

1 like

Hallo

Een basisopmerking:

De afmeting die rechtstreeks uit het model is afgeleid, is specifiek voor 3D-modelbouwers. De logica zou dicteren dat we deze methode van het beoordelen van leden van het Europees Parlement gebruiken in plaats van alles opnieuw te beoordelen in gecontroleerde afmetingen. Deze geteste beoordelingen zijn er alleen om een paar aanpassingen aan te brengen in de leden van het Europees Parlement. De meeste ontwerpbureaus voeren echter MEP's uit door alles in intelligente dimensionering te ontvangen, terwijl als u hebt begrepen hoe u uw onderdeel op een "functionele" manier kunt modelleren, door uw model correct voor te bereiden op het MEP, de dimensionering per object van het model zeer effectief is, inclusief toleranties. Ik ga een vraag over het onderwerp opnieuw lanceren om te zien welke methode de cartoonist het meest gebruikt.

Geniet van WE

2 likes

Je moet een woning toevoegen en deze koppelen aan de gewenste beoordeling.