Ik heb een assemblage met 3 configuraties, die me elk een andere inbreuk geven (schets binnen mijn assemblage met gecontroleerde afmeting). Ik zou graag in staat zijn om deze waarden weer te geven in een array (zoals een algemene tabel) in mijn tekening met slechts één configuratie ervoor (configuratie A).
Voorbeeld:
configuratie A: 45 mm aantasting
configuratie B: 100 mm aantasting
configuratie C: 200 mm aantasting
Ik heb geprobeerd een vergelijking te maken " encroachment = D1sketch1 ", maar de waarde die via de eigenschappen wordt opgehaald, is nog steeds die van de configuratie die in mijn MEP wordt gebruikt.
Misschien is het mogelijk om 3 aangepaste eigenschappen in dezelfde configuratie te maken (configuratie A in uw geval) en vervolgens deze eigenschappen opnieuw te wijzen
Had ik maar één Europarlementariër te doen, dan zou ik de vraag niet stellen ;). Bovendien had ik het alleen over een variabele waarde, maar in werkelijkheid zijn er meerdere (hoek, diepte, breedte...). Het doel is om mijn Europarlementariërs "configureerbaar" te maken.
Heb je geprobeerd om je assemblage 3 keer (1x per configuratie) in een andere assembly in te voegen en deze vervolgens in je tekening in te voegen? Plaats vervolgens een tafel die naar dit geheel wijst en zoek naar de verschillende zijden.
Nee, zo ver ben ik niet gegaan, en als het mogelijk is, zal ik voorkomen dat ik de assemblages opnieuw vermenigvuldig. Het ding leek me echter heel eenvoudig, een beetje zoals het beheer van qtys volgens de configuraties in een nomenclatuur...
Dan kunt u de aantasting beoordelen. zie Pj, ik heb een assemblage met 3 configuratieposities die ik in dezelfde weergave heb geplaatst. Het zou moeten werken....
Ik weet het niet zeker, maar net als daar heb je je 3 configuraties in dezelfde weergave; Normaal gesproken zou je in staat moeten zijn om de eigenschappen van de 3 tegelijkertijd te herstellen... Om te proberen