Weergave Tabbladeigenschappen aanpassen in een MEP

Hallo

Hier is mijn probleem:

Ik heb een kamer met 2 configuraties: L20 en L30

Op het tabblad Aanpassen heb ik de eigenschap Beschrijving met de waarde KOLOM L. Heeft

Op het tabblad Configuratie Specifiek Beschrijving naar de waarde: KOLOM L.20 in de L20-configuratie

Op het tabblad Configuratie Specifiek Beschrijving naar waarde: KOLOM L. 30 in L30-configuratie

Ik wil de eigenschap van het onderdeel van het tabblad Aanpassen in een tekening weergeven (KOLOM L. A)

Is het mogelijk zonder een derde configuratie toe te voegen (die de eigenschap Description zou hebben met de waarde COLUMN L.A)?

Hallo

Als ik het goed begrepen heb, ja:

Je moet een annotatie of een notitie toevoegen, en in de opties (eigenschappen van de notitie) kiezen voor "link naar de kamer" en niet "gekoppeld aan de huidige configuratie".

Ik denk niet dat het mogelijk is..

Als de eigenschap onfiguratie bestaat, heeft deze voorrang op het document

Waar is deze optie Lucas?

6 likes

Net als @jfaradon.

Het lijkt niet mogelijk. De configuratie-eigenschap neemt het eigendom van het bestand over. Er is een 3e configuratie vereist, of een eigenschap met een andere naam.

Ik denk ook dat je een configuratie moet toevoegen, Lucas ik heb niet de optie "link naar de kamer" Ik gebruik SLD 2012 de enige plek waar ik opties heb is in de property manager in "Tekst opmaken" de knop Link naar property" zie screenshot

BEWERKEN

Lucas heeft gelijk, na het selecteren van de notitie in de property manager, klik je in "Tekstformaat" op de knop "Link naar property", vink vervolgens "Component waaraan de annotatie is gekoppeld" aan en kies de gewenste property.

propriete.jpg
2 likes

Ja, daar vinden we de configuraties, maar het doel was om naar het document te linken ...?  

5 likes

Ik was een beetje haastig in mijn antwoord, inderdaad met de bovenstaande methode geven we de eigenschap van de tekening weer (die kan verschillen van die van het model)

Mijn doel was om de modeleigenschap van het tabblad "Aanpassen" weer te geven, wat niet mogelijk is als je dezelfde eigenschap in het tabblad "Configuratiespecifiek" hebt.