Je moet een annotatie of een notitie toevoegen, en in de opties (eigenschappen van de notitie) kiezen voor "link naar de kamer" en niet "gekoppeld aan de huidige configuratie".
Het lijkt niet mogelijk. De configuratie-eigenschap neemt het eigendom van het bestand over. Er is een 3e configuratie vereist, of een eigenschap met een andere naam.
Ik denk ook dat je een configuratie moet toevoegen, Lucas ik heb niet de optie "link naar de kamer" Ik gebruik SLD 2012 de enige plek waar ik opties heb is in de property manager in "Tekst opmaken" de knop Link naar property" zie screenshot
BEWERKEN
Lucas heeft gelijk, na het selecteren van de notitie in de property manager, klik je in "Tekstformaat" op de knop "Link naar property", vink vervolgens "Component waaraan de annotatie is gekoppeld" aan en kies de gewenste property.
Ik was een beetje haastig in mijn antwoord, inderdaad met de bovenstaande methode geven we de eigenschap van de tekening weer (die kan verschillen van die van het model)
Mijn doel was om de modeleigenschap van het tabblad "Aanpassen" weer te geven, wat niet mogelijk is als je dezelfde eigenschap in het tabblad "Configuratiespecifiek" hebt.