Raster weergave

hallo ik heb een raster op mijn kaart weergegeven om detailweergaven beter te positioneren
Ik heb het raster uitgeschakeld, zodat het niet wordt weergegeven in print of PDF en het werkt niet
Op de werkplek van mijn collega hebben we dezelfde parameters en op zijn werkplek geen probleem.
Welke "verborgen" instellingen moet ik uitvinken?
Bedankt

Hallo

Welke versie gebruik je en heb je ooit CTRL+Q geprobeerd?

Hallo, de gemakkelijkste manier zou zijn om de instellingen van de computer die geen bugs vertoont, op te slaan en naar uw computer te importeren.

Vriendelijke groeten

Hallo

onder SW 2012 schakelt u de rasterweergave uit in het menu Weergave.

Cdt.

Fred

1 like

Hallo

DISPLAY --> VERBERGEN/TONEN --> RASTER

Versie 2016 sinds vorige week geen probleem voordat er een display status is aangesloten

Onaangevinkt raster niet zichtbaar op het scherm, zelfs niet bij het inzoomen op een pdf een jpeg een afdruk Het raster verschijnt in PDF gedeeltelijk in  jpeg en het afdrukken is de hele pagina ????

Tot op heden nog steeds geen reactie van Axemble

Hallo

Ik gebruik het raster niet, maar ik heb vaak visuele afwijkingen gerapporteerd wanneer ik van SW naar PDF ga, met dimensielijnen die gaan van wie weet waar of onevenredige schetsen.

Voor mij is het meer een grafische BUG dan een probleem met de optie om gecontroleerd te worden. Het enige advies dat ik je kan geven is om over te schakelen naar SP2.0 als je dat nog niet hebt gedaan en je grafische kaartstuurprogramma's bij te werken.

Succes