Pomoc w modelowaniu części

Witam

Zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc w modelowaniu nadgarstka mebla.

Dla porównania: w ramach szkolenia z stolarstwa odtworzyłem komodę  z XVIII wieku. Chcę teraz  zrobić jego mosiężne okucia. I w tym celu chciałbym wykonać wydruk 3D nadgarstków, aby mieć model do odtworzenia w odlewie mosiężnym .

Kilka lat temu miałem okazję korzystać z solidworks w środowisku szkolnym. Czuję się komfortowo z podstawami tego oprogramowania, ale jestem początkującym. I po kilku godzinach nieudanych prób wysycham modelując tę rączkę.

Oszczędzę Wam szczegółów moich nieudanych prób i różnych spontanicznych podejść.  W końcu nie wiem, jak sformułować moje poszukiwania i znaleźć informacje, które rozwiążą moje problemy. Wydaje się, że łatwiej jest zapytać Cię, jak byś podszedł do modelowania tego nadgarstka. Jestem pewien, że wyda ci się to niezwykle proste.

W załączeniu znajduje się zdjęcie.

Z góry dziękuję za pomoc.

Juliański

dscf36515.jpg

Zauważ, że mam problemy z samym nadgarstkiem. Nie ma problemu z dekoracyjną blachą i kulkami 

anticstore-large-ref-48593_09.png

Dobry wieczór

Nie dajcie się zwieść, to nie jest strasznie proste ;-) ;-) 

W ten sposób, przy pierwszym czytaniu, nie zastanawiając się nad niczym więcej , powiedziałbym, że należy pracować nad jedną połową i ustalić symetrię.

1. Szef rewolucji dla właściwej części
  2. Wygładzona wklęsła podstawa dla zakrzywionej części.
  3. Symetria do wykończenia.

Przyjrzę się temu i odezwę się do Was ;-)

Pozdrowienia

To mnie trochę uspokaja:) 
Zastanawiałem się, czy możliwe jest poprowadzenie średnicy profilu kołowego za pomocą dwóch krzywych?

Jak zrobić zakrzywioną rurkę o zmiennej średnicy?

commode-malouine-acajou_2.jpg
1 polubienie

Dobry wieczór

Oto spojrzenie na to, co jest możliwe.

Zrobiłem najprostszą część, która jest pierwszą częścią mojej poprzedniej wiadomości

Z drugiej strony, czy chodzi o to, aby zrobić tylko kształt, czy też o produkcję za elementem?