API-hulp

Hallo

Ik heb een probleem. Terwijl ik een marco in VBA aan het schrijven was, moest ik de syntaxis van een commando kennen. Dus ik selecteerde het en toen drukte ik heel klassiek op F1 om hulp in te roepen en er verscheen grote frustratie, er verscheen een bericht dat me vertelde dat ik er geen toegang toe had, zie de bijgevoegde screenshots. Toen ik er naar op zoek was, werd het al snel duister voor mij. Heeft iemand van jullie een verklaring of beter een oplossing?

Dank daarvoor,

pb_aide_api.pdf
Hallo Voor vba is er een zeer goede site om de details van de functies te hebben. Zoek naar developpez.com
3 likes

Kunt u uw verzoek indrukken.

Het is hier niet met de SolidWorks API, omdat het thuis allemaal in het Engels is, ongeacht de versie

Anders geeft het bericht aan dat de Help niet meer op zijn plaats is in de Windows-mappen

1 like

Hallo

probeer anders de software te repareren door naar programma's toe te voegen / te verwijderen en met de rechtermuisknop op Solidworks te klikken en deze computer te wijzigen en vervolgens hard te repareren.... Dan zou het weer moeten werken.

Heel erg bedankt, ik zal dit allemaal zien vanavond na de soep.

Goedenacht

Hallo

Alle hulp bij de SW API is hier beschikbaar: http://help.solidworks.com/2016/english/api/sldworksapiprogguide/Welcome.htm

Fijne dag.