Aldus?
Om goed te kunnen functioneren, moeten de geleidingscurven de secties kruisen
Ik begrijp het niet meer...
Deselecteer de twee curven
Ja, maar ik maak niet dezelfde afmetingen en dezelfde vorm
Ik raad je ten zeerste aan om de tutorial in de 1e plaats te doen en vervolgens je project te maken, hetzij vanaf 0, hetzij door de afmetingen te wijzigen. (maar gevaarlijker)
Allereerst heb je geen hellend vlak gemaakt voor de achterkant van de romp (het schilderij), daarom kruisen je schetsen elkaar niet.
Ik heb de indruk dat het overslaan van stappen en onvermijdelijk niet werkt.
oefen met de tutorial van Sbadenis als je dat nog niet hebt gedaan.
Als de gelegenheid zich voordoet, zal ik proberen het ook te doen.
Hetzelfde, doe de tutorial identiek in een 1e stap. Wijzig het dan in een 2e stap. (Ik zou liever wijzigen dan opnieuw doen van mijn kant.
Het voordeel is dat je stuk voor stuk aanpast, je weet gaandeweg waar het vast komt te zitten en dan corrigeer je gaandeweg.
Allereerst moet de driehoek aan de voorkant niet aan het einde van de boog zitten, maar een inkeping erachter, tenzij deze deel uitmaakte van uw aanpassingen.
Naar mijn mening lijkt deze methode correct zolang de koppels trapezium zijn en niet gewelfd, maar ik kan het mis hebben.
Gewoon marinemodellering, heel lang.
Hallo Lenny,
Een ding om zeker van te zijn, is de stabiliteit van de schetsen. Als ik naar de functieboom kijk, staan alle schetsen onder dwang. (zie de (-) voor de schetsen). Druk uw schetsen opnieuw af en beperk ze volledig, hetzij door afmetingen of door beperkingen. (blauwe schets == > niet goed; zwarte schets == > ok). Wanneer u een volledig beperkte schets uitvoert, verdwijnt de (-).
Fijne dag
Bedankt allemaal, ik antwoord nu pas omdat ik me net had geregistreerd en er een beperkt aantal berichten was voor het eerste gebruik gedurende 24 uur, ik heb mijn probleem opgelost
Het zou leuk zijn om uit te leggen hoe, nietwaar? Vervolgens om het onderwerp te sluiten.
Bedankt
Ik heb alles volledig opnieuw gedaan met verschillende ribben en ik heb een vliegtuig toegevoegd dat 8 vlakken maakt om de gladstrijking te doen en dat het mogelijk maakt om een gestructureerde vorm te hebben
Ik heb nog een laatste vraag, ik realiseerde me dat de hoogte van mijn boot niet goed valt (op een rond getal) hoe ik dat moet doen?
Omdat uw boot een set van gestapelde afmetingen is, hoeft u alleen maar een afmeting op een van de onderdelen te vergroten.
Dit hangt allemaal af van het ronde getal op de 1/10e, of van de mm, of van de meter, in dit geval kan een wijziging van de kiel een oplossing zijn omdat het de bovenprofielen niet wijzigt.
Cdlt
Wat bedoel je met de kiel?
In veel houten of plastic boten (zonder kiel zoals zeilboten) is er een stuk hout dat van achteren naar voren gaat en een " kiel " wordt genoemd