Solidworks hulp bij boten

Oké bedankt ik hou je maandag op de hoogte want ik heb mijn pc niet bij me, als je ermee instemt om me te blijven helpen natuurlijk

Hallo @Lenny_Kr

Alle leden van dit prachtige forum zijn uiteraard bereid om u te helpen met uw project :innocent:

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo
Daarom is het gedaan voor !!
@+.
AR.

Ik zou graag de afmetingen van mijn romp willen veranderen, namelijk lengte, breedte, hoogte, maar ik kan het niet doen ...

Hallo @Lenny_Kr

U moet de schaalfunctie proberen.
Aangezien ik het echter één keer per dood van de bisschop gebruik, weet ik niet hoe het zich zal gedragen met splines.
Het hangt ook af van hoe je de binnenste en buitenste spline hebt gemaakt (als je het apart tekent, zou het geen PB moeten maken, aan de andere kant, als je dat met een andere functie deed, zou het je kunnen doen kronkelen.
Wees voorzichtig met de schaling, de dikte van de kiel zal bewegen.
U moet ons vertellen waarom u deze beoordelingen wilt wijzigen. Is het slechts één keer of meerdere keren, afhankelijk van het model.

Cdlt
Onze collega's vertellen je hoe je

1 like

eigenlijk zou ik de lengte, breedte en hoogte van de boot willen wijzigen, want wanneer ik het SolidWorks-meetgereedschap selecteer, zijn de afmetingen niet zoals ik zou willen.

Goedenavond @Lenny_Kr ,

Wat blokkeert het precies?
Ik zie dat er dimensies in je schetsen staan, wat gebeurt er als je de waarden van deze dimensies wijzigt (SW geeft een bericht weer)?

2 likes

U moet Surface Smoothing nemen en niet Volume Smoothing.