Hulp bij het maken van een onderdeel (plaatwerk)

Hallo

Ik ben net begonnen en ik wend me tot een liefdadige ziel om me te helpen met een elektromotorafdekking, dus op het gebied van plaatwerk zou het een "U" zijn met extrusies, ik bezit de . STAP

Bij voorbaat dank

Hallo

kun je de STEP?? Op welke versie van Sw gebruik je???

1 like

Hallo

allereerst bedankt voor je reactievermogen, SW 2016, trouwens, het zou een plaatwerk nodig hebben dat gebogen is in "U" met extrusie van de 2 cilinders, plaatwerk met een dikte van 2 mm in Alu

oeps geen extrusies, boren omdat je toegang nodig hebt om verbinding te maken 

hier is het bestand in PJ 

MIGE130ST-M10010.STEP

Kun je een schets maken met verf die je nodig hebt omdat de motorvangst op verschillende manieren kan worden gedaan.

1 like

In deze gemoedstoestand is niet al te veel idee, maar alleen wat noodzakelijk is, toegang tot de twee cilinders voor verbinding en motoromhulling 

ob_e3f14b_cache-moteur.jpg

Er is geen stap, heeft u de juiste link gekozen om uw bestand bij te voegen?

A. Leblanc

STEP-bestand in de eerste berichten (motorsjabloon) 

De Ø aan welke kant???

1 like

Aan de rechterkant alstublieft 

624101chp3145c.jpg

Hier is het deksel en het onderdeel in montage, als je erop dubbelklikt kun je de afmetingen naar wens wijzigen en om het naar boven te verschuiven hoef je alleen maar op het plan in de montage te klikken en je kunt de afmeting van 20 aanpassen

capot.zip
1 like

bedankt, ik kijk hiernaar 

En zo, hoe te doen met berekening verlies van bocht 

Ik ben geïnteresseerd in een tutorial ook 

15175535_10211169892673286_1354154622_n.jpg

Kijk en zie nu. Ik heb een Excel-bestand bijgevoegd voor de dev-berekening. We hebben de factoren berekend op basis van onze tooling, die vrij  uitgebreid is.

capot_2.zip
1 like

Bedankt