Hulp bij modelleren

HALLO ik stel mezelf voor Ik ben Rudy Ik kwam hier om hulp te vinden voor  mijn  werkplaats project om chassis en  onderdelen van radiografisch bestuurbare auto 4X4 te maken Ik wil niet alles gebruiken wat er op de markt wordt gedaan Ik heb project om mijn eigen chassie te maken.Ik had tevreden kunnen zijn met wat er gedaan wordt van ejas, maar mijn zorg c het detail wil ik zo realistisch mogelijk zijn, het snijden van de frames wordt uitbesteed en al dat kleine onderdeel wordt in de werkplaats gedaan door een CNC-machine. En na een paar maanden van mislukte tests, ben ik aan het drogen om de frames en andere onderdelen te modelleren, dus ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen, natuurlijk tegen betaling; indien mogelijk iemand in de regio Ile de France, zodat lang kan bespreken wat ik probeer te doen .Ik sta ook open voor ideeën voor mijn project, omdat het iets is waar ik veel om geef.

Ik vergat te zeggen dat de meeste chassie ik heb getekend en ik heb ook foto's van de kopieerfoto's van de chassie en de gemaakte onderdelen, ik kom niet met een leeg vel.

ch79.jpg

Hallo

Heb je een Solidworks licentie (studentenversie is het niet) en vooral van welk jaar.

Vriendelijke groeten

nee ik heb nog geen solidwoks-licentie, ik heb een offerte aangevraagd om de prijs  te weten te komen om er een op mijn computer in de werkplaats te bezitten; die ik heb ontvangen  

Hallo @Teddy

Als je overstapt van Bob CAD naar Solidworks, zal dat een grote verandering voor je zijn.

SolidWorks en software op dit niveau vereisen een aanzienlijke intellectuele investering om ze onder de knie te krijgen, wat (AMHA) een SolidFormation van meerdere dagen met een trainer vereist. (Aarzel niet om de rekening te maken, € het moet draaien met de opleiding in de 12 000 €uros)

Dat gezegd hebbende, als de investering van SolidWorks en de training eenmaal is gedaan, heb je praktisch geen limiet om alle onderdelen die je wilt vrij gemakkelijk te maken, met de precisie die je wilt, en met bestandsinterfaces naar CNC's en 3D-printers.

Als uw activiteit een hobby is, is het een zeer zware investering omdat u enkele duizenden 4X4 radiografisch bestuurbare auto's moet verkopen om de investering rendabel te maken.

Dus bij het eerste lezen van uw verzoek stel ik voor dat u een "freeware" koopt met een ingebouwde spellingcontrole in plaats van een "trèscherware".

Voor uw verzoek (ik ben op zoek naar iemand die mij tegen betaling kan helpen, uiteraard) bent u niet in de juiste sectie. In deze sectie wordt u opnieuw gevraagd om het uurtarief te specificeren waarmee u bereid bent akkoord te gaan (of het maximale bedrag) en het geschatte aantal uren).

Vriendelijke groeten

2 likes