Hulp bij het bewerken van een 3D-model

Hallo
Als onderdeel van een persoonlijk project (Trophy voor in-house 3D-printen), wil ik het bijgevoegde 3D-model (stl) aanpassen.
Het doel is om de basis met de vegetatie te verwijderen en ook, indien mogelijk, het 3D-model (te complex en erg zwaar) enigszins glad te strijken bij het importeren in SW.
Kunt u mij een eenvoudige software adviseren om deze manipulatie uit te voeren in een andere software dan SW, die naar mijn mening helemaal niet geschikt is voor deze wijziging.
Tenzij een forumer erin slaagt om het voor mij te doen zonder 3 uur te besteden en het schoon aan mij terug te geven en waarom niet in een SW-formaat (voor montage met de andere objecten)
image

Bedankt
Bewerken: bijlage verzonden
male_free_mouth_print.zip (41.0 MB)

Hallo

Ik denk dat de verzending van de PJ is afgeluisterd. Ik heb geprobeerd het te downloaden, maar er gebeurt niets.

1 like

Ik kijk er vanavond naar, inderdaad geen geldige bijlage...
Bewerken: Geldige bijlage

inderdaad onmogelijk voor SW om het anders te openen dan in de grafiek, dus niet bewerkbaar.
Ik heb een snelle test gedaan onder Freecad, het opent het heel goed, aan de andere kant is het natuurlijk mogelijk om het aan te passen nadat je erin geslaagd bent om de basis te verwijderen, maar je moet er in ieder geval achter herbouwen, aangezien de achterste pasta's in het gras liggen. Er is een functie voor het vullen van gaten, ik zag ook dat er in de lijst een gladstrijkfunctie was.

Ook te testen in blender, het is in ieder geval gratis software. Anders, als u van de Autodesk-suite houdt, kunt u deze openen voor " persoonlijke " projecten.

1 like