Hulp bij het maken van een wachtrijterminal voor 10" scherm en thermische printer en omvormer

Het wordt steeds erger???????????????

@+

6 likes

HALLO

Een beetje beleefdheid zou fijn zijn. Wij zijn geen software of programma's die op het minste verzoek worden uitgevoerd! Wij zijn anoniem, vrijwilligers die hun hulp aanbieden om te proberen problemen op te lossen....

5 likes

Het is een beetje beknopt als een reeks specificaties ...
Anders is het 50€/uur contant

5 likes

Hallo

Af en toe zou een kleine beleefde groet welkom zijn...

Dan op zijn minst: onderwerp - werkwoord - aanvulling...

Dan een snelle maar nauwkeurige beschrijving van de behoefte...

Anders is het inderdaad 50€ per uur met een minimumpakket van 20 uur en vooraf te betalen...

Vriendelijke groeten

3 likes

HALLO

Hier: er is er een die is geslagen door de beste bijdragers en opnieuw alle beste bijdragers die de post niet hebben gezien.

BEDANKT

VRIENDELIJKE GROETEN

PS: Sorry , maar je zult de gedetailleerde specificaties niet vinden omdat ik het niet in de titel van de post kan zetten :-)

4 likes

Hallo 

Bedankt voor je antwoord, mijn excuses voor dit onvolledige bericht Ik had een probleem op mijn tablet of verbinding, ik heb dit verzoek geschreven, compleet met alle uitingen van respect en waardering voor jou, maar de beschrijving  is niet gepubliceerd. En voor mijn conceptie c goed. En als iemand van jullie ooit hulp nodig heeft op het zachte deel van de wachtrij, dan ben ik hier. Bedankt

Vriendelijke groeten

images.jpg
1 like

Hallo

Ik heb de indruk dat je helemaal niet op het juiste forum bent.

Voor alles wat SOFT is, moet je aangeven in welke taal je wilt programmeren of interfacen en naar het forum gaan dat met deze taal te maken heeft. bijvoorbeeld (C, C++, Perl, Python, Java, javascript, PHP, SQL, HTML, XML...) op https://forums.futura-sciences.com/futura-techno-forums-de-linformatique-technologies/

Wees voorzichtig, want daar zijn ze geweldige Pro's, dus wees precies in je verzoeken (anders wordt het geroosterd)

Vriendelijke groeten

PS: @tous Als ik de vertaling van gogole in het Frans  goed heb begrepen met enkele dubbelzinnigheden, verandert dat de betekenis van wat te begrijpen ;-)  ;-) ;-) In het bijzonder, wil de aanvrager hulp bij de software of biedt hij ons juist zijn hulp aan voor de software. In het laatste geval, wat verwacht hij van ons forum als we ons daartoe beperken. Ik blijf in de rij staan tijdens het wachten ;-)

1 like