Hallo allemaal
Ik doe heel erg weinig mechanisch gelast en daarom heb ik nooit SW-gereedschap gebruikt (ik heb tot nu toe de oude staaf voor staaf gebruikt)
Ik ben begonnen, maar het is duidelijk dat sommige functies me ontgaan.
Het is me gelukt om eenvoudige verbindingen te maken, maar voor sommige verbindingen zou ingewikkelde bewerkingen nodig zijn, wat ik niet wil. Ik wil alleen rechte sneden.
Ik bevestig het onderdeel in SW 2022, als je me de juiste parameter kunt vertellen, zou dat leuk zijn.
Vriendelijke groeten
U_915-23_V1a.SLDPRT (370.3 KB)
1 like
Hallo
Gemakkelijk:
Functie aanpassen/uitbreiden:
- Selecteer de betreffende balk
- Selecteer in dit geval een gezicht
En dat is het.
Ik ben in 2023, dus ik kan je het bestand niet nog een keer geven...
1 like
Nog twee andere vragen
1°) hoe de stroomsnelheden van elke buis (met de juiste zaaghoeken) te krijgen en vooral hoe de MEP van elke buis voor de werkplaats te maken.
Met andere woorden, hoe elke buis te exporteren als onderdeel voor de Europarlementariër
Er kan een andere methode zijn die ik niet ken!
2°) Kunnen we min of meer automatische vouwen maken of moeten we elke vouw maken als een standaard onderdeel dat we aan de asm toevoegen.
Ik zal in de tussentijd een zoekopdracht doen 
Voor de vouwen die ik vond is het vrij eenvoudig, blijkbaar zal ik zien of ik bij de MEP kom
Vriendelijke groeten
1°) Voor de stroming met de hoeken: CuttingOptimization (myCADtools)
Voor de staaf voor staaf tekening, doe ik het alleen als ik boor of iets anders op een staaf.
Voeg in de MEP een weergave in en kies de balk met de " body selectie..." »

2°) In de werkbalk " gelaste constructies" is er een kruisfunctie, het is lang geleden dat ik het heb gebruikt... Maar uit mijn hoofd is het vrij eenvoudig.
1 like
Dank je wel @a_eriaud
Ik heb geen myCADtools, ik ga de tweede methode proberen die je me vriendelijk vertelt.
Naar alles'
@a_eriaud
Ik denk niet dat ik erachter ben gekomen hoe ik meer dan een standaardweergave kan hebben.
Op dit moment heb ik niet één Europarlementariër per kamer.
Het zou geen probleem zijn als ik twee of drie weergaven van elk stuk kon krijgen, vooral voor het schuine stuk.
Ik heb het geprobeerd met extra weergave, maar het is bla bla
Vriendelijke groeten
Voorlopig is de enige oplossing gevonden, een beetje wiebelig...
1 - Registreer de betreffende instantie in een nieuwe ruimte
2 - met de kopieer-/verplaatsingsfunctie lijnt u de vlakken van het lichaam opnieuw uit met de vlakken (gezicht + rechts bijvoorbeeld)
3 - doe de MEP op dit nieuwe deel.
Voor sommige delen kan het helpen, maar op dagelijkse basis kan het een beetje zwaar zijn...
Dank je wel @a_eriaud
Ik zal doen wat je aangaf
Vriendelijke groeten
Goedenavond
Uw voorstel om het lichaam in kwestie in een nieuwe kamer te bewaren, werkt, behalve dat het slechts matig nuttig is omdat het niet kan worden gewijzigd.
In mijn geval, omdat ik niet het juiste profiel in de bibliotheek had, nam ik een buis die er dicht bij stond.
Maar nu wil ik het juiste profiel.
Ik doe het profiel snel opnieuw en gebruik de zijkanten van het lichaam die alleen nuttig zijn omdat er speciale hoeken zijn.
Nogmaals bedankt voor je hulp
Tot gauw 
Hoi Zozo,
Anders kun je het beheren met weergavestatussen in 3D (om alle lichamen behalve 1 te verbergen) en benoemde weergaven (om een mooie projectie van het lichaam te hebben dat je op het plan wilt zetten).
In uw MEP plaatst u uw benoemde zicht met de juiste weergavestatus en dat is alles.
Het is een beetje saai, maar alles blijft in ieder geval associatief: als je de 3D aanpast, volgt de MEP.
1 like