Hallo gemeenschap,
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om buiggeneratoren toe te voegen naast de standaard generatoren van solidworks en automatisch de hoeken opnieuw te berekenen om facetten te vermijden?
Bij voorbaat dank!!
Hallo gemeenschap,
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om buiggeneratoren toe te voegen naast de standaard generatoren van solidworks en automatisch de hoeken opnieuw te berekenen om facetten te vermijden?
Bij voorbaat dank!!
Hallo
Kun je een screenshot maken om je vraag te illustreren?
Is het niet gewoon een probleem met de weergavekwaliteit (ga naar systeemopties/weergavekwaliteit)?
Hallo stefbeno,
Solidworks maakt generatoren voor mij, maar ik vind dat er niet genoeg zijn en te ver uit elkaar, het doel is om meer te doen, maar niet zo eenvoudig omdat het een spline-curve is en geen eenvoudige straal.
Hallo
Als het een spline is, is het vaak gemakkelijker om deze in raakbogen te traceren, het beperkt de bugs
Welke functie wordt gebruikt in solidworks (plaatwerk, overgangsvouw-> welke opties?), een kleine afbeelding om het probleem aan te pakken en duidelijk te beantwoorden?
Hallo
Kunt u een zeefdruk plaatsen zodat we een idee kunnen krijgen van de behoefte?
Hallo, eenmaal uitgevouwen merk ik dat ik een ontwikkeld voor dit onderdeel heb en generatoren die te ver uit elkaar staan gemiddeld >100 mm
Ik zou bijvoorbeeld graag een afstand om de 20 of 30 mm willen
Gebruikte optie: Gebogen bodemplaat
Kun je ook een screenprint plaatsen van de edit- of share-functie van je stuk, in welke versie zit je?
Hallo
Is het om crunching te maken?? Of maak je het onderdeel in het rollen.
@ac Cobra had enige tijd geleden een oplossing voorgesteld, uitgaande van een volumedeel gemaakt met een schets, waarbij de schets werd gemaakt op de dikte van het plaatwerk en vervolgens werd omgezet in plaatwerk zodat het kon worden afgevlakt.
Het hangt af van de productietechniek en de modus die in SW is gekozen om uw vouwen (crunching of andere) te maken
Ik zie niet de grootte van de kamer zoals mijn collega's.
Vriendelijke groeten
In feite maakt het niet uit wat het onderdeel is, laten we ons voorstellen dat ik een willekeurige curve neem die geen straal is, ik wil kunnen crunchen (het is inderdaad zozo crunching) maar daarvoor zou het nodig zijn, om een goede crunch te hebben, generatoren die vrij dicht bij elkaar staan.
Er is geen echt concreet voorbeeld, het is gewoon een probleem dat ik stel.
Bedankt Ahmed15bout, inderdaad, met deze optie kun je het aantal vouwen kiezen. Ik dacht dat we het konden doen zolang we onze vorm ontvouwen, maar dat is helaas niet het geval.