Een voorvoegsel van een solidworks-bestand toevoegen

Hallo

Hebt u een techniek om een voorvoegsel toe te voegen aan een reeks bestanden die zich in dezelfde map bevinden, zoals wanneer u solidworks explorer gebruikt om te hernoemen wie het één voor één doet?

Een aantal van mijn links is verbroken, maar ik zal van de gelegenheid gebruik maken om de subassemblages opnieuw te maken.

1 like

Vanuit uw assemblage in SolidWorks:

Je maakt een compositie om mee te nemen

Voegt een voorvoegsel toe

(Vergeet niet de tekeningen te controleren)

Selecteert de doelmap

Dan OK

Verwijder uw bestanden zonder voorvoegsel.

1 like

Het is mogelijk met het hulpprogramma Axemble ProjectManager, dat wordt betaald als u niet over de MyCADTools-suite beschikt!

http://www.mycadservices.com/store/fr/apps/mycadtools/manuels-d-utilisation/manuel-utilisation-utilitaire-projectmanager.html

De samenstelling werkte heel goed in mijn nieuwe map waar de links goed zijn, maar nu ben ik herstellende van de koekoek of 80% van de links werkt niet.

Ik zal het proberen met de projectmanager

Bedankt

1 like

Hallo

U hebt een hulpprogramma uit de myCADtools-suite dat aan uw verwachtingen kan voldoen:

- "ProjectManager" (hier), stelt u in staat om een assembly en al zijn afhankelijkheden te dupliceren door een hernoemingsfunctie toe te passen. Onder bepaalde voorwaarden kan het hulpprogramma "Integratie" dit ook doen.

Vriendelijke groeten

2 likes

Projectmanager stelt u in staat om te dupliceren en het hele ding te nemen

Dit komt niet overeen met wat ik zoek, aangezien de assemblage al het juiste voorvoegsel heeft

Ik zal zien met integratie, anders zal ik doorgaan met het hernoemen  van "een voor een"

OK, je assembly is al klaar, maar niets weerhoudt je ervan om het in een andere map te dupliceren om het gewenste voorvoegsel toe te voegen en vervolgens het oude project te verwijderen.

Vriendelijke groeten

1 like

Ik geef toe dat ik op zoek was naar een gemakkelijke oplossing om te hernoemen, maar ik heb de indruk dat ik onder elk stuk in een nieuwe map zal moeten opslaan, om de kleine link die ik heb te behouden en de mappen af te vlakken.

In ieder geval moet ik al mijn machines opnieuw opbouwen. De eerste generatie is erg slecht gemaakt (Het begin van het gebruik... en het kopiëren van de oude versie) en aangezien de tweede delen van de eerste overneemt... Het maakt het meteen ingewikkeld. 

Ik had de vorige vragen van mijn collega's niet moeten lezen, het zette me in mijn hoofd om al mijn bestanden te verbeteren.... Om te gillen

In ieder geval bedankt voor de info, het stelt me in staat om mijn keuzes te begeleiden.

Heb je het geprobeerd met Solidworks Explorer? Toegegeven, de navigatie is een beetje traag, maar je kunt de naam wijzigen door de links in assemblages en vlakken te wijzigen.

Ja ChatNoir ik ben begonnen met SW explorer, het blijft het meest praktisch. Ik denk dat het komt omdat ik het gebruik van projectmanager niet begreep, want er is een hernoemingsfunctie, maar ik krijg deze niet aan de praat. Aan de andere kant vindt het mijn assemblages goed.

U kunt dit doen voor het geval u bestanden wilt uitvouwen en de namen van de bestanden wilt wijzigen

klik in de assemblage op Bestand/Samenstelling om mee  te nemen en daar heb je de mogelijkheid om een voorvoegsel of subfix toe te voegen

Op dit niveau is de merradfateh een simpele klik met de rechtermuisknop op de assemblage maakt deze bewerking mogelijk in het kleine solidworks-menu 

Ik heb deze aanpak al geprobeerd, maar helaas is deze bewerking alleen geldig als alle schakels tussen de stukken worden gerespecteerd