Hebt u een techniek om een voorvoegsel toe te voegen aan een reeks bestanden die zich in dezelfde map bevinden, zoals wanneer u solidworks explorer gebruikt om te hernoemen wie het één voor één doet?
Een aantal van mijn links is verbroken, maar ik zal van de gelegenheid gebruik maken om de subassemblages opnieuw te maken.
De samenstelling werkte heel goed in mijn nieuwe map waar de links goed zijn, maar nu ben ik herstellende van de koekoek of 80% van de links werkt niet.
U hebt een hulpprogramma uit de myCADtools-suite dat aan uw verwachtingen kan voldoen:
- "ProjectManager" (hier), stelt u in staat om een assembly en al zijn afhankelijkheden te dupliceren door een hernoemingsfunctie toe te passen. Onder bepaalde voorwaarden kan het hulpprogramma "Integratie" dit ook doen.
OK, je assembly is al klaar, maar niets weerhoudt je ervan om het in een andere map te dupliceren om het gewenste voorvoegsel toe te voegen en vervolgens het oude project te verwijderen.
Ik geef toe dat ik op zoek was naar een gemakkelijke oplossing om te hernoemen, maar ik heb de indruk dat ik onder elk stuk in een nieuwe map zal moeten opslaan, om de kleine link die ik heb te behouden en de mappen af te vlakken.
In ieder geval moet ik al mijn machines opnieuw opbouwen. De eerste generatie is erg slecht gemaakt (Het begin van het gebruik... en het kopiëren van de oude versie) en aangezien de tweede delen van de eerste overneemt... Het maakt het meteen ingewikkeld.
Ik had de vorige vragen van mijn collega's niet moeten lezen, het zette me in mijn hoofd om al mijn bestanden te verbeteren.... Om te gillen
In ieder geval bedankt voor de info, het stelt me in staat om mijn keuzes te begeleiden.
Heb je het geprobeerd met Solidworks Explorer? Toegegeven, de navigatie is een beetje traag, maar je kunt de naam wijzigen door de links in assemblages en vlakken te wijzigen.
Ja ChatNoir ik ben begonnen met SW explorer, het blijft het meest praktisch. Ik denk dat het komt omdat ik het gebruik van projectmanager niet begreep, want er is een hernoemingsfunctie, maar ik krijg deze niet aan de praat. Aan de andere kant vindt het mijn assemblages goed.