Een post-it toevoegen aan een deelbestand

Hallo

Net als de post-it-vensters, zou ik graag een venster willen kunnen weergeven dat specifiek is voor een kamer en dat wordt weergegeven wanneer het bestand wordt geopend. Is er iets dat deze functie vervult?

Mijn probleem zou mogelijk kunnen worden opgelost met de opmerkingen die moeten worden toegevoegd in de Feature Manager, maar ik kan ze niet laten zien. Is dit mogelijk?

Als je echter de oplossing hebt voor een van mijn vragen, ben ik er helemaal voor.

Bij voorbaat dank

Afgezien van het doorlopen van een macro, weet ik niet zeker of je dat kunt doen.

En nogmaals, ik denk dat je boodschap voor alle stukken hetzelfde moet zijn. Heb ik het mis @.PL?

Hallo

U kunt een annotatie toevoegen:

Annotatie -> Opmerking

Cdt

Fred

capture_3.jpg
5 likes

Een goede grote schets die je zichtbaar zou laten?

2 likes

Frédéric, 

Ik heb het eerder gebruikt, maar het hebben van een schets die volgens de plannen draait, is echt niet praktisch voor mijn gebruik.

Fred 
Bedankt voor de annotatie, ik had er niet aan gedacht en het zou moeten werken. Het is jammer dat het niet bevroren blijft op de scan en dat het beweegt als je inzoomt. 

Bedankt

1 like

gauden01,

Als je een pijl  aan de annotatie toevoegt, volgt deze het stuk.

Cdt

Fred

2 likes

Hallo

U kunt een woordpagina invoegen door =>invoegen, onderwerp en in bestandstype woord nemen te doen.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Bedankt voor het woordbestand, het vervult dezelfde functie als de notities, maar met meer opmaakvrijheden