Hallo
Ik heb een probleem, ik kan geen threadweergave toevoegen aan de Toolbox-database.
Wanneer ik een regel in de database toevoeg, verschijnt deze en kan ik deze gebruiken met de boorwizard, maar niet met: Invoegen -> Annotaties -> Threadweergave...
De verwijzing die ik heb toegevoegd is naar de laatste regel van deze afbeelding hieronder

Dus mijn vraag is welke database moet worden gewijzigd om threadtypen voor deze tool toe te voegen?
Hallo;
Je screenshot is niet erg leesbaar....
In theorie gebruik je het juiste gereedschap om je nieuwe piercings te kunnen maken en gebruiken. Zowel met de boorwizard als met de annotaties van de 3D-modellen.
Je geeft aan dat alleen de laatste toevoeging niet werkt, in je screenshot lijkt het erop dat het ook de enige is die de laatste cel heeft ingevuld...
Dit is ongetwijfeld een weg die moet worden verkend.
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
Bedankt voor dit antwoord, wat betreft de schermafbeelding, het is wanneer ik het in mijn opmerking invoeg dat de kwaliteit sterk verslechtert en ik zie niet waar ik het kan veranderen, er is geen optie.
Voor de laatste cel moet ik deze invullen, anders accepteert de gereedschapskist de toevoeging niet.
En tot slot wordt er goed rekening gehouden met de lijnen die ik aan deze database toevoeg voor de boorassistent tool (ik vind ze terug in de aangeboden keuzes), aan de andere kant worden ze niet aangeboden in de tool met de 3D-annotatie
capture.jpg
Hallo;
Ik ben me er terdege van bewust dat Toolbox vereist dat alle informatie wordt ingevoerd bij het maken van een nieuw gat (of kraan), wat .... pijnlijk.
In uw geval heeft u uw nieuwe garen (M240) gecombineerd met een MDX-serie.
Solidworks zal de equivalente Thread-aanduiding in de MDX-serie opzoeken, en als het niets kan vinden, wordt er niets weergegeven in de 3D-modelannotaties.
Als u deze link in de kolom "SERIES" verwijdert (door de inhoud ervan te verwijderen), zou alles weer normaal moeten worden.
Dit is ook geldig als u de cel "Naam om te associëren" hebt ingevuld... Het is het beste om het ook leeg te laten.
Let ook op het type decimaalteken. Solidworks is kieskeurig over het gebruik van punten in plaats van komma's (en vice versa)
Voor mijn persoonlijke informatie, van welke standaard komt uw tafel?
Vriendelijke groeten.
2 likes
Hallo, sorry voor de reactietijd, maar ik had tot vandaag geen tijd om dit probleem opnieuw te onderzoeken.
Inderdaad, dat was de laatste doos, het probleem.
Aan de andere kant was het onmogelijk om het leeg te laten, ik liet een ruimte achter en het werkte, bedankt!
De norm waarvan de tabel is afgeleid is de DIN