Relaties toevoegen?

Goedenavond allemaal

Ik heb een halve kap of ik heb plooien op het onderste en bovenste deel,  ik heb de parametrisering door middel van vergelijkingen het probleem en wanneer ik de lengte of de breedte of de helling verplaats, heb ik al mijn vouwen van de plaatwerkfunctie buigen op de rand die niet goed zijn omdat een hoekwaarde en opleggen in deze functie, Het is onmogelijk om verticale of horizontale relaties toe te voegen, zodat de bovenkant van de kap overblijft 

horizontaal en de onderkant blijft verticaal, ik voeg een screenshot toe voor meer begrip en bedankt voor je antwoord.

Marco

capture_decran_15_li.jpg

Hallo

Kun je je bestand delen en in welke versie zit je?

Hoi allemaal

2016 Premium-versie,

j voegt het bestand in. In overweging

Marco

hotte-dessu-plancha.sldasm

Hallo, je bent het onderdeel vergeten ^^

Voordat u de vergelijkingen doorneemt, doet u dit handmatig op onderdeelniveau om te zien hoe het zich gedraagt?

daarna sluit ik een gril van SW niet uit.

Vriendelijke groeten

Hallo

We zouden ook jouw spel nodig moeten hebben.

Pardon, ik heb de munt gelegd

Marco

hotte.sldprt

Heeft u in uw assemblage andere onderdelen? 

Ik vraag het omdat als je je onderdeel in een assemblage met andere componenten bewerkt, je een vouw evenwijdig aan een gezicht kunt maken zoals weergegeven in de bijgevoegde zeefdruk en wat je ook doet, de hoek van de vouw zal niet veranderen.

pli_parallele_a_une_face.jpg

Ja, op het bovenste deel van de kap wordt een U-vormige  doos gemaakt van opvouwbaar plaatstaal die een pijp verbergt.

Marco.

Dus als je muntvlakken hebt die evenwijdig zijn aan je vouwen, hoef je ze alleen maar te selecteren zodat ze in de nieuwe afmetingen passen en tegelijkertijd evenwijdig aan de vlakken blijven, selecteer...

1 like

Hallo

Ik zou vergelijkingen toevoegen voor de bovenste vouwen, zodat de vouw altijd horizontaal is.

Een pilotschets maken

Een vergelijking toevoegen

tweede vouw loodrecht op één vlak.

Het werkt niet in relatie tot een plan

Vriendelijke groeten

Yannick

hottev2.sldprt

Ik weet niet waarom, de weergaven zijn wazig in mijn vorige terugkeer, ik zal ze  op je pc zetten.

Yannick

hotte.zip