Ik heb een halve kap of ik heb plooien op het onderste en bovenste deel, ik heb de parametrisering door middel van vergelijkingen het probleem en wanneer ik de lengte of de breedte of de helling verplaats, heb ik al mijn vouwen van de plaatwerkfunctie buigen op de rand die niet goed zijn omdat een hoekwaarde en opleggen in deze functie, Het is onmogelijk om verticale of horizontale relaties toe te voegen, zodat de bovenkant van de kap overblijft
horizontaal en de onderkant blijft verticaal, ik voeg een screenshot toe voor meer begrip en bedankt voor je antwoord.
Ik vraag het omdat als je je onderdeel in een assemblage met andere componenten bewerkt, je een vouw evenwijdig aan een gezicht kunt maken zoals weergegeven in de bijgevoegde zeefdruk en wat je ook doet, de hoek van de vouw zal niet veranderen.
Dus als je muntvlakken hebt die evenwijdig zijn aan je vouwen, hoef je ze alleen maar te selecteren zodat ze in de nieuwe afmetingen passen en tegelijkertijd evenwijdig aan de vlakken blijven, selecteer...