Kwantiteitsfactor toevoegen voor gelaste constructietafel

Goed allemaal!

Ik zou gewoon willen dat in mijn hoeveelheidskolom voor mijn buisstromen, voor een chassis bijvoorbeeld, als ik 3 of 4 identieke moet doen, dat het de totale hoeveelheden voor het debiet zet en niet voor slechts één deel. Dank u voor uw antwoorden! (Ik heb de module voor snijoptimalisatie , maar ik zou ook graag direct de juiste hoeveelheden op het plan willen hebben)

Hallo

In solidworks is er een mechanisch gelaste module, via deze module kunt u de exacte hoeveelheden uit de nomé halen, mechanisch gelaste nomenclatuur...

Laat het me weten voor meer precisie voor het geval dat... Wordt vervolgd, Groeten.

Alan

capture.png

Hier is nog een screenshot van een gelaste monteur ...@+

Alan

2019-10-21_110758.jpg

Hallo!

Ja, het is me gelukt om een tabel te maken om het aantal onderdelen te kennen dat per mechanisch elementlassen moet worden gemaakt, maar wat ik zou willen doen, bijvoorbeeld, als ik in totaal 5 onderdelen moet doen, geeft hij me de hoeveelheid voor 5 onderdelen in totaal.

1 like

Hallo

U kunt in dit geval de hoeveelheid niet krijgen, maar als dit onderdeel in een assemblage wordt gebruikt, krijgt u de hoeveelheid in een standaard stuklijst.

Daar heb je het, een fijne dag verder.

@+.

Oké heel goed, heel erg bedankt! Fijne dag