Ik wou dat ik de aangepaste eigenschappen in Windows Verkenner kon toevoegen.
Laat het me uitleggen, ik heb stukken waarvan de naam een verwijzing is die niet erg expliciet is. Aan deze onderdelen heb ik diverse eigenschappen (aanduiding, tekenaar, datum, fabrikant,...) van solidworks toegevoegd en die dus custom properties zijn. Deze eigenschappen, als ik in vensters ben, kan ik ze zien met een klik met de rechtermuisknop op de > eigenschappen.
Wat ik zou willen doen is ze toevoegen in de verkenner in een nieuwe kolom van het type "Naam", "Gewijzigd op", "Type",... en voeg hier mijn "Aanduiding" eigenschap toe.
Enig idee hoe het te doen?
het zou mogelijk zijn, via een macro, om mijn aanduiding te kopiëren naar een andere bekende Windows-referentie van het type "titel", maar ik wil niet al mijn onderdelen opnieuw typen... In een mum van tijd zou ik een macro kunnen gebruiken om al mijn SW-bestanden te scannen om het te doen, maar het is niet de meest praktische. Misschien is er een simpele oplossing?
De macro-oplossing die ik wilde vermijden als er een eenvoudigere was, maar als ik geen andere keuze heb, zou ik het doen. Ik heb al een macro die ik kan toevoegen om dit te doen ...
Nou, eindelijk ben ik begonnen met het uitvoeren van een macro die de naam van de bestanden kopieert in het beschrijvingstabblad en ik heb de Windows-mappen ingesteld zoals in uw link.