Hallo
Staat Solidworks toe dat je een url-adres aan de bibliotheek toevoegt?
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Jean-Claude SCHLUPP
Hallo
Staat Solidworks toe dat je een url-adres aan de bibliotheek toevoegt?
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Jean-Claude SCHLUPP
Hallo
Dat wil zeggen in de bibliotheek? url in bibliotheekstuk?
Cdlt
Ik voeg een notitie toe met een URL-link voor de stukken van de winkel
Hier is hoe ik het doe
- Invoegen -> annotatie -> opmerking
- Een hyperlink invoegen
- Vul de url-link -> OK in
- Klik op de notitie om een webpagina te openen
Deze notitie kan in 3D of 2D worden geplaatst
CDLT
YP69,
Nogmaals, jij bent degene die mijn vraag beantwoordt. Nogmaals, ik zie dat Solidworks weinig kennis voor je heeft.
Ik heb je advies opgevolgd en het is relevant, behalve dat zodra ik deze notitie aan de bibliotheek toevoeg, deze zijn hypertekstlink verliest .
Ik ben ervan overtuigd dat jij de oplossing hebt.
Wij kijken ernaar uit u te lezen en danken u bij voorbaat voor uw antwoord.
JCS
Wat bedoel je met bibliotheek?
Ik had het over de ontwerpbibliotheek, die de Toolbox bevat, de onderdelen die in een assemblage moeten worden geïmporteerd.
Met vriendelijke groet.
JCS
Ik heb url-links in het bibliotheekbestand geplaatst, maar deze zijn niet zichtbaar wanneer u een bibliotheekbestand (sldlfp) in een andere kamer toevoegt.
hallo YP69,
Bedankt dat je me zo snel hebt geantwoord.
Ten slotte staat Solidworks niet toe dat een URL-link wordt ingevoegd in de ontwerpbibliotheek. Wel biedt de software via 3D ContentCentral toegang tot een "Leverancier" webpagina. Is er een oplossing in deze richting?
Met vriendelijke groet.
JCS
SolidWorks kan een link invoegen in de bibliotheekfunctie, maar de link is zichtbaar bij het openen van de bibliotheekfunctie
3D ContentCentral is een bibliotheek voor delen die u moet downloaden en vervolgens uw gegevenseigenschappen moet invullen
Bedankt voor je hulp en waardevolle samenwerking.
Gelukkig zijn er nog steeds competente mensen die hun ervaring en professionaliteit ter beschikking stellen.
Bijgevoegd vindt u de samenvatting of checklist van dit probleem dat u hebt kunnen oplossen.
Ik wil u hartelijk bedanken.
JCS