Toevoegingen en configuraties van beperkingen

Hoe zorg je ervoor dat de beperkingen die je aan een assembly toevoegt, gelden voor alle configuraties?

---------------------------------------

Hallo

Wanneer ik beperkingen aan een assembly toevoeg, wil ik graag kunnen kiezen of die beperkingen van toepassing zijn op de actieve configuratie of op alle configuraties.

Ik weet dat het mogelijk is om een tabel met beperking en configuratie weer te geven en vervolgens te controleren wat ons interesseert. Het zou gemakkelijker zijn als dit werd gedaan op het moment dat de beperking werd toegevoegd.

Bedankt voor je hulp

Hallo

U moet naar de geavanceerde opties van elke configuratie gaan (klik met de rechtermuisknop op de eigenschap op de configuratie) en het selectievakje "Nieuwe functies en beperkingen verwijderen" (onderaan) uitvinken.

3 likes

Hallo.

Je moet gaan waar de configuraties zijn. Klik met de rechtermuisknop op de eigenschap config=>.

Vervolgens schakelt u in geavanceerde opties het vakje "nieuwe functies en beperkingen verwijderen" uit (of vinkt u aan, afhankelijk van uw behoeften)

Dus standaard zal je nieuwe constraints en/of functie actief zijn voor alle configuraties. 

Aan de andere kant, vergeet niet om het voor elk van uw configuraties te doen

Edit: Tegen de tijd dat ik het toetsenbord typte, was PL sneller

3 likes

Om te voltooien, raad ik je aan om deze manipulatie op je montagemodel uit te voeren.

1. Maak Bestand/Nieuw/Assemblage
  2. Klik met de rechtermuisknop op de "Standaard" -configuratie

1. In Eigenschappen: Schakel het vakje "Verwijderen" uit..... "

1. Bestand maken/opslaan als
  2. Selecteer in Type de optie Assemblagesjablonen (*.asmdot)

5 likes

Het is waar dat het met afbeeldingen meer zegt ^^

3 likes

En ja coin37coin  @

Wij zeggen .......... 1 afbeelding zegt meer dan 1000 woorden

En dit voor alle talen

@+ ;-)

3 likes