Hallo allemaal, ik ontdek dit forum en ik ben op zoek naar oplossingen. Ik zou graag willen weten hoe ik een boekenkaststuk in een assemblage kan afstellen, d.w.z. bekleding tussen 4 balken en dat de bekleding zich automatisch aanpast. Gezien de opmerkingen zal ik zeker een antwoord van u vinden. Bij voorbaat dank.
Naast mijn andere antwoord zou ik het anders doen, ik zou een busconfiguratie maken van de maximale lengte die je maakt en vervolgens het materiaal in de assemblage verwijderen. Op die manier raken we het deel van de boekenkast niet aan en kunt u uw bladen dimensioneren in de MEP van de assemblage...
U kunt twee vlakken maken, één aan het ene uiteinde van de gevelbeplating en de andere met de gewenste lengte, en extruderen naar het volgende oppervlak.
Edit: de gelaste constructie zou aan uw verwachtingen kunnen voldoen
Ik maak mijn gevelbekleding en de palen al in gelaste constructie, maar voor de bekleding doe ik een herhaling om mijn aantal planken met een andere breedte te hebben. Ik heb geprobeerd met Instan 3D aan te passen, het is een snellere. Ik hoop dat ik duidelijk ben en dat mijn methode de juiste is.