Uitlijning geometrische tolerantie t.o.v. maatlijn

Hoi allemaal

Ik heb momenteel een probleem dat waarschijnlijk te maken heeft met weergave-eigenschappen...

Maar dit probleem is te vinden in dezelfde tekening (de weergave-eigenschappen zijn theoretisch hetzelfde), de methode voor het invoegen van de geometrische tolerantie is identiek en het resultaat verschilt.

Zolang de beoordeling niet als controlebeoordeling wordt ingevoerd, is alles in orde, maar zodra dat wel het geval is, is het een probleem voor een van hen. De dimensie interfereert met het geometrische tolerantiekader.

Is iemand dit probleem ooit eerder tegengekomen en heeft hij mogelijk een oplossing gevonden?

Ter informatie, ik werk aan SW2016 SP2.0 die ik eerst zal updaten om te zien of het dit probleem oplost.

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

Jongste kind

Hallo

Ik had al een soortgelijk probleem, ik heb een SP4.0-update gedaan en dit probleem is verdwenen. De ingekaderde dimensie verschuift iets in de andere richting. 

Vriendelijke groeten

1 like

Bedankt voor deze feedback, ik zou terugkomen om het bericht te sluiten na de upgrade als het probleem is opgelost.

Het probleem blijft bestaan, maar aangezien de tekening is gemaakt in SP2.0, wordt het probleem pas opgelost als de tekening opnieuw wordt uitgevoerd in SP4.0.

Dank u voor uw antwoorden.