Hallo @toutes @tous, @Coralie, @ het team van ontwikkelaars, bij choum
Ik merkte een interessante verbetering op in de nieuwste versie van Lynkoa voor het invoegen van afbeeldingen.
In de oude versie moest je de grootte van de afbeelding kiezen uit een minitabel voordat je deze met de tekst invoegde.
In de nieuwe versie voeg je je afbeelding in zonder je zorgen te maken over de grootte, vervolgens kun je de handvatten in de hoeken van de afbeeldingen selecteren en trekken om de grootte naar wens aan te passen. Dit maakt het mogelijk om te zien of de afbeelding leesbaar blijft of niet en aan te passen totdat de leesbaarheid - grootte compromis sluit.
Vriendelijke groeten
PS: Ik hoop dat niemand gaat zeggen dat dit al 5 jaar bestaat !!!
Ik weet niet hoe het zit met het invoegen van de afbeelding, maar ik ontdekte een nieuwe eigenaardigheid,
Het recente forumonderwerp verandert afhankelijk van de taal (die soms vanzelf verandert). Dat kan verklaren waarom sommige mensen moeite hebben om antwoorden te krijgen :-( .
Van mijn kant heb ik vaak afbeeldingen ingevoegd die worden gehost vanuit imgur en het is niet langer mogelijk, dus ik gaf de voorkeur aan de vorige versie!
Mijn screenshot-software slaat de screenshot rechtstreeks op imgur op en ik had alleen de link om in te voegen zonder naar de locatie op mijn harde schijf te zoeken, wat ik erg handig vond, maar niet langer mogelijk, alleen de mogelijkheid om een afbeelding van de harde schijf in te voegen is nu mogelijk.
Aan de andere kant is de mogelijkheid om het beeld met de handvatten te vergroten inderdaad interessant.
Bedankt voor deze opmerking@Zozo_mp , ik ben blij dat je deze verbetering leuk vindt!
Wat betreft de andere punten (afbeelding invoegen + taalselectie) heb ik het doorgegeven aan onze technische teams. Het invoegen van afbeeldingen kan worden bewerkt; De Engelse en Duitse taal zijn nieuw en kunnen nog worden verbeterd... Ik kom ook wel eens dit probleem tegen dat ik al heb gemeld !