Hallo
Heeft iemand ooit dit soort foutmeldingen gehad?
Ik kan een subassemblage niet meer opslaan...
an_unknown_error_occurred_while_accessing.png
Hallo
Heeft iemand ooit dit soort foutmeldingen gehad?
Ik kan een subassemblage niet meer opslaan...
Hallo
Nee, nog niet....
Probeer een kopie onder een andere naam op te slaan om te voorkomen dat u alles kwijtraakt, en als het werkt, kunt u dit nieuwe bestand hernoemen naar de oude naam en het oude bestand vervangen door het nieuwe.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ja, ik heb het al gehad, maar in het Frans. Uw assemblage is beschadigd, het gebeurt soms. De toevlucht die er uiteindelijk is, lijkt mij, is dat je automatische back-ups hebt geactiveerd, zodat je niet helemaal opnieuw hoeft te beginnen. Is jullie Solidworks in het Engels?
http://www.lynkoa.com/forum/3d/probleme-enregistrement
Hallo
Ik heb al het probleem gehad dat ik aan het coluteren was door me eigenlijk onder een andere naam te registreren:)
Hallo
Ik heb eerder een soortgelijk probleem gehad en ik ben het met Mad eens, registreren onder een andere naam loste het probleem op (voor zover ik me kan herinneren).
Dimitri
Hallo
Ik heb deze fout al gehad als gevolg van netwerkverliezen en net als MaD, gedwongen om lokaal te registreren, SolidWorks te sluiten en opnieuw te registreren op de juiste plaats.
Aan de andere kant, zoals ac cobra aangeeft, als je een "beschadigd bestand" hebt, hoop ik voor je dat autosave is geactiveerd.
Dank u voor uw antwoorden,
Ik vergat te vermelden dat de assemblage die het probleem veroorzaakt in 2014 was voordat hij gisteren naar 2016 verhuisde.
(Ik gebruik de software in het Engels zodat ik onbewust een beetje technisch Engels leer:)
Ik realiseerde me dat voordat ik opsloeg, een van de bewerkingen die ik maakte, was om een schets in de assemblage te verwijderen. Als ik het niet verwijder en andere bewerkingen aanbreng, werkt het weer, ik kan mijn werk opslaan... Vreemd!
Het is waar dat wanneer u van de ene versie naar de andere overschakelt, dit een bron van fouten is, en als u merkt dat uw fout slechts één deel beïnvloedt, zal ik u adviseren om het te verwijderen, vervolgens op te slaan en ten slotte opnieuw uit te voeren.
Ik denk dat je schets zeker wordt gedeeld. Als dat het geval is, is dat misschien de reden waarom het een bug is.
Het probleem was met een schets, als ik deze verwijder, kan ik deze niet meer opslaan. Dus ik heb het gewoon verstopt en ik ga ermee om...
Oké, dus het moest worden gedeeld of gebruikt met beperkingen om onderdelen te plaatsen...