Ik ben nieuw bij SolidWorks-beweging, ik ben momenteel aan het rommelen met een paar tutorials, maar ik vraag me af of het mogelijk is om te doen wat ik wil doen.
Ik heb een assemblage van een graafarm. Deze assemblage is volledig beperkt. Ik kan het echter regelen door de afstandsbeperkingen tussen de stang en het lichaam van de cilinders handmatig aan te passen.
Ik wil de baancurve terugkrijgen vanuit een punt op mijn arm. Ik zag dat het mogelijk was om dit te doen door een "Bewegingsanalyse" te doen. Het probleem is dat ik mijn arm niet kan animeren in een "bewegingsanalyse" door de toetsen op de tijdlijn te plaatsen en de waarde van mijn afstandsbeperkingen te wijzigen. Nu, in een "Animatie", werkt het heel goed, maar je kunt de baan van een punt niet herstellen.
Is het mogelijk om de arm te besturen in een "Bewegingsanalyse" zoals in een "Animatie"?
Ik kan een limietbeperking gebruiken, maar op welke manier kan ik de arm daarna animeren? Ik kan geen sleutel toevoegen door een andere afstandswaarde te kiezen, zoals voor een klassieke afstandsbeperking.