Hallo
Op een tekening van plaatwerkonderdelen van een "skelet" onderdeel, lukt het me om de buigannotaties op 2 van mijn onderdelen te hebben, maar niet op de 3e.
Een oplossing?
Bedankt
pliage.docx
Hallo
Op een tekening van plaatwerkonderdelen van een "skelet" onderdeel, lukt het me om de buigannotaties op 2 van mijn onderdelen te hebben, maar niet op de 3e.
Een oplossing?
Bedankt
Hallo
Door het af te schaffen en opnieuw in te voeren?
En door de werkplek opnieuw op te starten?
allemaal hetzelfde
Wat als u de annotatie in het vak van de eerste kopieert in de weergave van de andere?
<buigrichting> .....
het is eigenlijk actief
Nou, ik heb alles teruggenomen:
1 Er was een PB omdat we, afhankelijk van de gekozen kant van de verdikking, de buiglijnen wel of niet hadden.
2 Ik heb het hele ding anders gedaan en ik vind mijn buiglijnen goed, maar als ik een gat maak in het uitgevouwen plaatwerk, is het niet zichtbaar op de MEP
Controleer of boren in alle configuraties is ingeschakeld. Omdat ik denk dat je het deed toen je de MEP al had gemaakt met de DefaultSM-FLAT-PATTERN config .
Hallo
Ik heb al het probleem gehad van boren in een plaatwerk, het is wanneer je de gevouwen hoeken hebt die je aanraakt, zet 0.01 speling om contact tussen de vouwen te voorkomen. Voor het verlies van tekenlijnen is het heel vaak onzin in plaatwerk, een probleem van realisatie.
Moge de kracht met je zijn
Hoi OBI WAN,
Dat had het kunnen zijn, maar in dit geval niet. Kijk naar het bestand dat hij bij de vraag heeft gevoegd , het is een lijst met vier vouwen over de lengte die niet wordt weergegeven.
Voor de vouwen, bedankt dat ik de vraag heb opgelost omdat ik denk dat de collega die met het ontwerp was begonnen onconventionele dingen had gedaan, dus ik heb alles netjes teruggenomen en het werkt weer behalve de pb van de gaten die op een vlakke !! zijn gemaakt
Ik denk dat als je kijkt in de vouw annotatie je goed geschreven voor de 2:
"<buigrichting> ..... "
Zoals ik in het begin al zei.
.PL
Precies nee: het is goed geschreven voor mijn eerste plaatwerk, maar niet op de tweede (kijk naar mijn pyjama op de tweede pagina)
Kunnen jullie het plaatwerk bij mij thuis ter controle geven?
En nu zijn de plooien geregeld??? En voor de gaten, heb je in de verschillende configuraties gekeken of de functie is geactiveerd?
voor de gaten, zoals cobra27 zegt, is het ofwel de functie die wordt verwijderd in de configuratie van het platte patroon, of de functie wordt gemaakt onder de uitgevouwen toestand.
@ Sbadenis, het lijkt mij dat wanneer de functie na het uitvouwen is, deze actief is in het uitvouwen en deactiveren wanneer het onderdeel is ingeklapt. Terwijl hier de gaten niet in het uitgeklapte zitten.
Anders heb je het boren gedaan in de uitgevouwen configuratie of wanneer je je onderdeel uitvouwt omdat het niet hetzelfde is ...
De gaatjes zijn gemaakt in het platte patroon...
Kunt u ons een zeefdruk geven zodat we kunnen zien.. (6:18 oeps 19...)
Mijn pb is echt onbegrijpelijk, vanmorgen bij het heropenen van het dossier van de collega zijn alle gaten die we hadden gemaakt op het PLATTE PATROON weer tevoorschijn gekomen en zijn zichtbaar op de mep....
Ik begrijp er niets van!!