Ik heb een vergadering die ik plan. Het bevat subsets. Ik wil een annotatie invoegen die de naam van de configuratie van deze subset ophaalt.
In de annotatie die naar de subset verwijst, ging ik op zoek naar "Link naar eigenschap", waarbij ik de verschillende opties koos: "Model in de weergave waaraan de annotatie is gekoppeld", "Model in de weergave gespecificeerd in Sheet Properties" en "Component waaraan de annotatie is gekoppeld", het selecteren van "SW-Configuration Name... " en echt niet.
Op het niveau van mijn subset is de beschrijving de naam van de configuratie.
Ja, ik heb een stuklijst (die me de subset als onderdeel laat zien, deze is niet gedetailleerd).
Ik heb het verwijderd, Ctrl+Q heeft de annotatie gemaakt, het verandert niets.
Hier ben je! Ik zag net iets heel goeds!!
Dus ik heb een annotatie die op een van de delen van mijn subset is gehangen met de waarde: $PRPMODEL: "SW-Configuration Name" en het geeft me "standaard".
Als ik daarentegen een ballon plaats die de eigenschap configuratienaam ophaalt (dus met dezelfde code $PRPMODEL: "SW-Configuration Name"), heb ik mijn configuratienaam! :/
Dit is een bekend probleem bij SolidWorks, onder de SPR
Oplossing-ID:
S-022059
Waarom is het niet mogelijk om een link in een ballon te koppelen aan een assemblageonderdeel, aan een aangepaste eigenschap voor dat onderdeel in een assemblage? Notities kunnen worden gekoppeld, waarom geen ballonnen?
En de correctie is gemaakt van SolidWorks 2014: "Bijgewerkt: 10/10/2014"