Hallo
Op mijn tekeningen, bij het invoegen van de uitgevouwen toestand, merk ik dat ik "UP" en "DOWN" als annotaties gebruik. Zie doc hieronder.
Hoe vind ik "DOWN" en "HIGH"?
Bij voorbaat dank.
capture_1.png
Hallo
Op mijn tekeningen, bij het invoegen van de uitgevouwen toestand, merk ik dat ik "UP" en "DOWN" als annotaties gebruik. Zie doc hieronder.
Hoe vind ik "DOWN" en "HIGH"?
Bij voorbaat dank.
Hallo
dit geeft de richting van je vouw aan, omhoog of omlaag op 90°. om je weg te vinden, moet je met je opgevouwen 3D kijken
Cdt.
Fred
Ik had het begrepen Fred, ik had mijn vraag verkeerd geformuleerd!
Ik wil dat op mijn leden van het Europees Parlement wordt aangegeven "laag", "hoog" en niet "omhoog", "omlaag".
Ik weet dat het mogelijk is, maar ik weet niet hoe ik het moet doen.
Als iemand me kon helpen.
Bedankt.
Op mijn SW heb ik hoog en laag, zou het niet komen van de taal die op je SW is ingesteld; Controleer in de documenteigenschap of uw annotaties in ISO zijn
Hallo
u moet het bestand met de naam "Bendnoteformat" wijzigen in C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english
Hier is een kopie van mijn dossier.
Succes
Dat is ook wat ik intuïtief zou hebben gezegd @Fred ... En toen zei ik tegen mezelf dat het niet zo simpel kon zijn. Hij zou het hebben gezien sinds de tijd dat zijn solidworks in het Engels is.
Zo kwam ik een mogelijke oplossing tegen.
Kijk naar je bendnoteformat.txt bestand , in de map: dossier_install_SW/SolidWorks/Lang/English/
Het zou iets als dit moeten bevatten:
**************************************************************************************************
* (c)2004 Solidworks Corp.
* Plaatwerk Buig Notitie Formaat Definitie Bestand
* Gemaakt: 18 september 2004
**
*Beschrijving:
**
**
**************************************************************************************************
**TYPE BEELDSCHERM 1**
<buigrichting> <bocht-hoek> <buigradius>
**<buigrichting> <bocht-complementaire-hoek> <buigradius>
<buigrichting-omhoog>=TOP
<buigrichting-omlaag>=OMLAAG
<buigstraal-nul>=VIF
Nog een lead, heb je een herinstallatie gedaan? Heeft u al uw toegangswegen goed aangegeven?
Extra ->Opties ->Systeemopties ->Bestandslocaties Buiglijn Notitiebestand