Lasannotaties op SW-dwarsdoorsnedeplan

Hallo, ik kan de informatie niet halen uit de 3D-lasannotaties op de dwarsdoorsnedes van mijn solidworks-plan.
Kan me helpen, bij voorbaat dank.

Hallo;

Wat ons zal helpen om u te helpen, zou zijn:

• Een screenshot van uw probleem.
  • Een beschrijving een beetje meer... uitdrukkelijk.
  • De versie van Solidworks gebruikt.
  • Mogelijk de bestanden in kwestie.
2 likes

Hallo
Ik zal proberen een beetje uit te werken:

Ik heb een assemblage gemaakt waarbij ik de bewerking " lasnaad " doe om de lasnaden te laten verschijnen en wanneer ik op een ontwerp de lasannotaties laat verschijnen, verschijnen ze op het plan.

Aan de andere kant heb ik op het ontwerp een dwarsdoorsnede gemaakt en ik zou graag willen weten hoe ik de lasannotaties op deze weergave kan weergeven.
Ik sluit een gedeeltelijke weergave in.

Mijn deel is als een schelpvormige kubus met onderdelen aan de binnenkant gelast: aan de voorkant heb ik sneden gemaakt omdat mijn onderdelen aan de binnenkant zijn gelast, daarom moeten de annotaties op de doorsnede staan.

Hieronder staat een voorbeeld, ik hoop duidelijk genoeg te zijn.

Hallo
Een oplossing is om ongewenste annotaties te verbergen (selecteer annotatie + klik met de rechtermuisknop => verbergen)

In de sectieweergave verschijnen ze helemaal niet, dus dit is moeilijk om ze te verbergen, ik wil ze alleen in de sectieweergave laten verschijnen.

Hallo;

Ik kan me voorstellen dat het kopiëren van de annotaties uit de weergave Rechts (Links) niet werkt:
Annotaties selecteren met de muis
'+ Bewegen met CTRL-toets (ingedrukt)

Probeer het ook met de objecten van het model:

Vriendelijke groeten.