"herstellen" in optie ongedaan maken

Ik wilde de opdracht "herstellen" die ik deed in "optie, bestandslocatie, achtergrond" annuleren, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen.

Dank u voor uw antwoorden.

Je hebt geen REG-bestand van je configuratie???

Voor zover ik weet is er geen herstel mogelijk, tenzij je een REG-bestand hebt om je opties terug te zetten.

3 likes

Ben het eens met @Happydad, je had een back-up moeten maken, ofwel een export van je register of met de wizard om de instellingen te kopiëren

2 likes

De restauratie zou in feite moeten worden hersteld ... Programmeurs zullen zich met dergelijke gevallen de haren uit het hoofd trekken!

Ik ben het eens met mijn teamgenoten hierboven, je had een back-up van je configuratie moeten maken (ik ben in orde, zolang je de fout niet hebt gemaakt, zie je het nut er niet van in xd)

1 like

Hallo

Een oplossing die op eigen risico kan werken, is door SolidWorks te sluiten vanuit de taakbeheerder. Wanneer SolidWorks crasht, worden configuraties die tijdens de sessie veranderen doorgaans niet in aanmerking genomen.

2 likes

Dank u voor uw antwoorden. Ik heb geen REG-bestand. Ik heb het probleem opgelost door mijn opties opnieuw te maken

Oké, vergeet niet om een back-up te maken voor het geval het je nog een keer overkomt