Hallo
Hoe kunnen we voorbeelden van SW-bestanden weergeven in het voorbeeldvenster van Windows 7?
Het vakje "grafische voorbeelden weergeven in Windows Verkenner" van de SW-systeemopties is aangevinkt
Is er een manipulatie te doen in Windows?
Hallo
Hoe kunnen we voorbeelden van SW-bestanden weergeven in het voorbeeldvenster van Windows 7?
Het vakje "grafische voorbeelden weergeven in Windows Verkenner" van de SW-systeemopties is aangevinkt
Is er een manipulatie te doen in Windows?
Hallo
Het probleem met Windows is dat als je een miniatuur hebt, deze niet per se up-to-date is.
Alleen een PDM-oplossing biedt deze functionaliteit.
Zie deze vraag: www.lynkoa.com/forum/2d/apercu-des-fichiers-sw-dans-explorateur-windows
Wat is je doel? Visualisatie door werkstations zonder SW?
Nee! Alleen voor mij en als het niet helemaal up-to-date is in realtime, geen probleem
In feite laat het me in de Windows-verkenner zien "er is geen voorbeeld beschikbaar"
In dit geval werkt het thuis zonder problemen.
Er verschijnt niets?
Hallo
Kunnen we een screenshot krijgen van wat niet werkt? Bedankt.
Hier is een screenshot van de Windows Verkenner op een map met SW-bestanden
Werkt het niet na het openen en opslaan van bestanden met SW?
Nee, ik heb net een stuk gemaakt dat ik heb opgeslagen in een map waar ook pdf's staan
Ik bekijk een voorbeeld van PDF's, maar niets met SLDPRT's
Probeer naar het tabblad Organiseren te gaan -->Mapopties-->Weergave.
Controleer of het aankruisvak 'Toon altijd pictogrammen, nooit miniaturen' is uitgeschakeld.
Ik had hetzelfde probleem en het werkte.
@+ ;-)
Hier is een oplossing:
Ik had een probleem met SolidWorks waarbij er geen bestandsvoorbeelden werden weergegeven in het dialoogvenster Bestand -> Openen.
Geen voorbeeld getoond
Op een gegeven moment moet ik een optie hebben ingeschakeld die dit gedrag veroorzaakte (ik kan je echter niet vertellen waarom of wanneer). Hoewel het probleem werd gezien in SolidWorks, is de instelling eigenlijk een Windows Verkenner-optie. Laten we dus eens kijken naar de optie en een andere in hetzelfde gebied. Hier leest u hoe u bij de optie komt. Klik in Verkenner op het menu Extra. Als het menu niet wordt weergegeven in Verkenner, drukt u op de "Alt"-toets. Er is eigenlijk een optie om het menu weer te geven in hetzelfde gebied waar we naartoe gaan. Klik in het menu Extra op Mapopties. Als u voorbeelden in het dialoogvenster wilt weergeven, moet u ervoor zorgen dat de optie met de titel "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen" is uitgeschakeld.
Ga naar Bestandsopties
Dialoogvenster Opties
Nu worden bestandsvoorbeelden weergegeven!
Voorbeeld tonen
Wanneer voorvertoningen worden weergegeven, kunt u ook een klein pictogram op de afbeelding weergeven dat aangeeft welk type bestand het is. Die optie bevindt zich op dezelfde locatie en is getiteld "Bestandspictogram weergeven op miniaturen". Schakel het in om het pictogram te zien.
Voorbeeld dat wordt weergegeven met pictogram
Trouwens, de menu-optie die ik eerder noemde, bevindt zich op dezelfde locatie en is getiteld "Altijd menu's weergeven". Schakel het in om de menu's te zien.
Dat is het!
Bron: http://www.javelin-tech.com/blog/2011/11/file-open-no-preview/
Dit vakje is niet aangevinkt, ik heb het aangevinkt/uitgeschakeld, het verandert niets
Het moet niet zijn aangevinkt
Zie dit voorbeeld
@+ ;-)
Het is niet aangevinkt, hier is een screenshot van mijn mapopties
Dit is wat ik heb en het werkt
Doe een controle
@+ ;-)
Ik heb precies hetzelfde, maar... Geen voorbeeld in het voorbeeldvenster
Neem een kijkje
Selecteer kleine icoontjes rechts van de rode cirkel rechtsboven
en speel er zo mee, je ziet de diffs
Dit is wat ik heb met dezelfde vakjes aangevinkt of niet aangevinkt en nog steeds niets in het paneel ernaast waar het is gemarkeerd als geen voorbeeld is beschikbaar
Om het onderdeel in het rechterdeelvenster te bekijken, klikt u op het onderdeel in uw lijst
Daar ga je ;-)
Ja weet ik
Het werkt goed voor alle andere bestanden (PDF, JPEG....) maar niet voor SW-bestanden