Hallo, ik hervat een discussie over een probleem dat al in deze hieronder is genoemd, maar onbeantwoord bleef in mijn laatste bericht:
Omdat dit bericht oud is en als opgelost is gemarkeerd, trekt het geen aandacht.
Het probleem is om alle componenten te repareren, alleen in de actieve configuratie.
Het lijkt er volgens codestack op dat de API op dit punt een gat heeft, en het biedt een alternatief om het commando rechtstreeks via windows aan te roepen.
Voor het algemene idee wordt het HIER behandeld
Voor de specifieke toepassing op de zaak die mij interesseert, is hier EEN VOORBEELD
Denk ik
" Sub Main " kan al dan niet de " fixcomponent " actie uitvoeren op de reeks componenten die letterlijk zijn aangeduid (deel 1-1 tot deel 1-4), afhankelijk van of de actie is ingesteld op Waar of onwaar
" Sub fixcomponent " beschrijft de procedure die wordt aangeroepen in " Sub main " voor elk onderdeel.
Allereerst, heb ik het mis?
Zo niet, dan zou ik graag in staat zijn om de letterlijke lijst van componenten te vervangen door een lus die elk onderdeel van het hoogste niveau in mijn assembly aanroept.
Weet iemand hoe ik dit moet schrijven?
Bij voorbaat dank.
PS: mijn doel is om vereenvoudigde configuraties van mijn assemblages te maken. Het beste van het beste zou zijn, vanuit de kopmontage, om een " Vereenvoudigde " configuratie te maken voor elke subassemblage, om de componenten te verwijderen die niet erg belangrijk zijn (meestal de schroeven, de sortering kan worden gedaan op basis van het volume, met een drempel te definiëren in mm3), en om de componenten te bevestigen. En om een update uit te voeren als de configuratie al bestaat, om de componenten in deze configuratie vrij te geven en ze vervolgens opnieuw te repareren.
Bij voorbaat dank