Uiterlijk van de Solidworks-werkbalk

Hallo. Ik had voor mijn palet vierkante aanzichten. Het is weg.

Dus ging ik mijn werkbalk aanpassen. Maar nu zit ik met een rechthoekige balk die niet zo goed bij me past.

Hoe ga ik terug naar de eerste versie?

Bedankt

barre.jpg

Hello@viking

Je hebt het over de snelkoppelingsbalken: de eerste is zwevend (het vierkant)

Terwijl de rechthoekige ergens aan de linkerkant of in de bovenste balk met meerdere tabbladen in het algemeen is bevestigd.

Met welke combinatie van letters heb je gebeld vóór je snelkoppelingsbalk. Normaal gesproken wordt dit opgeroepen door op de spatiebalk te drukken

Maak een afbeelding van uw volledige scherm

Vriendelijke groeten

1 like

Dank je wel Zozo_mp.

Ik gebruik geen combinatie van letters voor mijn snelkoppelingsbalken. Ze staan al jaren op mijn bureau,  dus deze zwevende balk is voor mij praktischer.

De rechthoekige balk bevindt zich momenteel bovenaan met andere tabbladen.

Ik kan de spatiebalk niet gebruiken omdat ik deze heb toegewezen voor de weergaverol, die erg slecht werkt met de middelste knop van mijn muizen.

Hoe vind je deze zwevende balk?

Bedankt

Hallo

Dit zijn niet dezelfde werkbalken:

- de eerste heet "oriëntatie" en om er toegang toe te krijgen zijn er HIER verschillende methoden beschreven , waaronder het menu "Weergave / Wijzigen / Oriëntatie" en als je wilt dat het altijd zichtbaar is, moet je het vastzetten.

- De tweede heet "standaardweergaven" en om toegang te krijgen moet je door het menu "Weergave / Werkbalk / Standaardweergaven" gaan

Vriendelijke groeten 

4 likes

Bedankt. Ontzagwekkend.

Te simpel. Ik had dit spotting scope-pictogram nog nooit getest.

Goedenavond en goede zondag.

1 like