BOM Miniature Verschijningen

Hallo, allereerst dank ik u voor uw aandacht.

Ik heb een klein visueel probleem met nomenclatuurminiaturen die in Excel-formaat zijn geëxporteerd, ik heb een groot aantal tests gedaan (het koppelen van verschijningstoestanden aan weergavetoestanden, het consolideren van uiterlijkheden en vele andere...) maar niets of gedaan, ik heb de indruk dat er een parameter is die willekeurig wordt gedefinieerd.

Hier is het probleem, ik heb altijd minstens één element dat niet wordt weergegeven met het uiterlijk dat ik het heb gegeven, het blijft in het wit of wordt weergegeven alsof het is geselecteerd tijdens de opname (gemarkeerd in blauw).

Wat ik uit mijn tests heb kunnen afleiden en wat noodzakelijkerwijs logisch lijkt, is dat je moet proberen de verschijningen en verschillende toestanden te beheren vanaf het assemblageniveau dat overeenkomt met de noodzaak om de miniaturen weer te geven (component van het 1e niveau).

Simpelweg door een extra weergavestatus op het juiste niveau te creëren en zonder iets anders te veranderen, loste het probleem op een tijdelijke manier op, maar wanneer het nodig was om deze nomenclatuur bij te werken, dook het probleem opnieuw op en werkte de cartridge opnieuw een posterstatus te creëren niet meer...

Heeft iemand dit probleem al opgelost of heeft hij een mogelijke oplossing?

Bij voorbaat dank, fijne dag verder

Alex

Hallo a.leblanc,

Hier is wat ik vond op het forum, misschien kan het helpen = > Afbeelding van de onderdelen in de nomenclatuur
En misschien ook dat => Miniaturen opnemen in stuklijsten geëxporteerd naar Microsoft Excel - 2019 - Wat is er nieuw in SOLIDWORKS
@+.
AR.