Uiterlijk van de draad

Bjr,

Ik heb problemen met threads die worden weergegeven in weergaven die niet overeenkomen met de geselecteerde weergaveoptie.

In het vooraanzicht kunt u alle draden in het deel zien wanneer u ze niet zou moeten zien. Deze entiteiten zijn ook niet selecteerbaar, dus ik kan ze niet verbergen.

Op het A-A-gedeelte heb ik niet geselecteerd omdat ik het hele ding zal zien terwijl ik alleen de 2 van het centrale stuk zou moeten zien.

Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele aanvullende informatie en danken u voor uw hulp, groeten.

Kanton Seb

4344611_-_fond.pdf

Hallo;

En dit zelfs na een ctrl+q???

Afhankelijk van de methode die in 3D wordt gebruikt, zijn er verschillende dingen die u kunt doen om het probleem op te lossen.

Deze methoden zijn herhaalbaar en bekend, Solidworks "werkt zo", we doen er een beetje mee...

Proberen:

Selecteer Weergave

in het tabblad aan de linkerkant, onderaan: "Kwaliteit draadweergave"

Schakel over naar "Hoog"

(Maar wees voorzichtig, u moet deze instelling niet standaard op "hoog" zetten, doe dit indien nodig)

"Moge de donkere kant bij je zijn... "

1 like

Dat klopt. ondanks de redess, de CTRL Q.

Geen positieve resultaten.

Pb software of anderen, ik weet niet echt waar het probleem vandaan kan komen.

Sorry Olivier,

De hoge optie was goed geselecteerd.

Probeer het dus in "concept" te zetten

1 like

Ik probeer Solid niet meer te begrijpen, maar ik heb geprobeerd de visualisatie van de threads te verwijderen en ze vervolgens weer op hun plaats te zetten en dit voor alle weergaven, een CTRL Q van het geheel en alles ging terug naar normaal, waar de thread had moeten verschijnen, ze zijn en nergens anders.

Lang leve de donkere kant.

Dank u allen. Fijne dag.

Kanton Seb

2 likes

Hallo

Bij alle gevaren; Op welke versie gebruik je??? Als je een SP lager dan SP 4 hebt en je bent niet in onderhoud, dan kun je upgraden naar SP 4 en als je in onderhoud bent, SP 5 installeren. Er kan een oplossing zijn in de updates als je niet de nieuwste versie hebt...