Ik heb problemen met threads die worden weergegeven in weergaven die niet overeenkomen met de geselecteerde weergaveoptie.
In het vooraanzicht kunt u alle draden in het deel zien wanneer u ze niet zou moeten zien. Deze entiteiten zijn ook niet selecteerbaar, dus ik kan ze niet verbergen.
Op het A-A-gedeelte heb ik niet geselecteerd omdat ik het hele ding zal zien terwijl ik alleen de 2 van het centrale stuk zou moeten zien.
Wij blijven tot uw beschikking voor eventuele aanvullende informatie en danken u voor uw hulp, groeten.
Ik probeer Solid niet meer te begrijpen, maar ik heb geprobeerd de visualisatie van de threads te verwijderen en ze vervolgens weer op hun plaats te zetten en dit voor alle weergaven, een CTRL Q van het geheel en alles ging terug naar normaal, waar de thread had moeten verschijnen, ze zijn en nergens anders.
Bij alle gevaren; Op welke versie gebruik je??? Als je een SP lager dan SP 4 hebt en je bent niet in onderhoud, dan kun je upgraden naar SP 4 en als je in onderhoud bent, SP 5 installeren. Er kan een oplossing zijn in de updates als je niet de nieuwste versie hebt...