Een ontwerpbibliotheek toepassen in een assembly

Hallo, ik zou graag willen weten hoe ik een ontwerpbibliotheek toepas in een vergadering, laat het me uitleggen:

Ik heb een snee gered in Fichiez. SLDLFP en ik zou het graag op een hele assemblage willen toepassen in plaats van de sneden op elk van de onderdelen te maken. Als ik het probeer te slepen, verschijnt er een bericht met de mededeling "Een bibliotheekfunctie kan alleen in een kamer worden ingevoegd". Dank u voor uw hulp bij voorbaat

Ik wil aangeven dat ik op SolidWorks 2014 zit, maar dat ik binnenkort overstap naar de 2018 SP05 

Hallo

Ik bevestig dat het niet mogelijk is om een ontwerpbibliotheek in een assemblage in te voegen. Waarom beheert u het niet in uw onderdeelbestand.

Een afbeelding van wat  u wilt ontwerpen, kan u helpen uw probleem beter te begrijpen.

Vriendelijke groeten

Je kunt, als het alleen een verwijdering van materiaal is, het in een assemblage doen met behulp van een blok.

Teken gewoon je schets en sla deze op als een blok. Dit blok kan ook in de ontwerpbibliotheek worden ingevoegd.

En beperkt op dezelfde manier als een normale schets (het blok beweegt in hetzelfde blok)

Bijgevoegd is een kleine demovideo:

2 likes