Automatische archivering onder EPDM

Hallo

Is het mogelijk om een routine te creëren, macro's...  om uw lokale  gegevens automatisch te archiveren onder EPDM, bijvoorbeeld elke avond?

Ik heb een zoekopdracht naar favorieten gemaakt onder EPDm, ik selecteer alle betrokken bestanden en archiveer.

Is er iets sneller?

Vriendelijke groeten

Hallo

Er zijn altijd manieren om een macro te maken, maar verder is de oplossing voor bulkzoeken en archiveren het gemakkelijkst, lijkt mij.

@+

1 like

Hallo

Persoonlijk heb ik mezelf onder de root van de kluis geplaatst, klik met de linkermuisknop om alle mappen te selecteren, klik met de rechtermuisknop om alles te archiveren.

Sneller en betrouwbaarder dan een macro.

Goedenacht

Hallo

Er is een tool in myPDMtools waarmee u automatisch kunt archiveren, de lokale cache kunt legen en de nieuwste versies kunt ophalen volgens de naam van de geselecteerde werkstations en mappen.

Het kan worden geactiveerd met de Windows-gebeurtenishandler, zodat deze kan worden uitgevoerd telkens wanneer u zich afmeldt bij Windows.

http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/mypdmtools/presentations-pdm-tools.html

A+

Goedenavond

Welke software gebruikt u  in de mypdmtools-suite om automatisch te archiveren, de lokale cache te wissen en de nieuwste versies op te halen?

Bedankt.

Ik heb de cache refresh tool van mycadtools gebruikt

Bedankt voor je hulp

Wie kan mij vertellen hoe ik CacheRefreh kan configureren om dit automatisch te doen.

Bedankt