Hallo
Ik heb vaak het probleem bij dun plaatwerk waar de componenten aan de achterkant zichtbaar lijken, alsof ze transparant zijn of liever alsof ze uitsteken. Ik heb dit probleem in 3D en 2D. Heb je een truc om dit weergavedefect te corrigeren?
Voorbeeld:
Bij voorbaat dank
Hallo
Heb je gekeken door hier te kijken.
Moge de kracht met je zijn.
max59
4 mei 2018 om 06:57
3
In welke versie zit je? Het lijkt mij dat het een noviteit is voor 2016 om rekening te houden met de juiste weergave van dunne vellen.
1 like
Ik ben in SW10...
Ik heb deze optie niet Obi Wan:
Op dit moment ben ik aan het sleutelen met Paint om de lijnen uit te gummen om commerciële presentaties te maken, maar het is lang op isometrie!
Nog andere ideeën? :-)
Hallo Benoit,
Het spijt me echt, maar ik kan er niets aan doen: het is oké dat je op Paint tekent om verkooppresentaties te maken!!
Vriendelijke groeten
3 likes
Hallo
Kun je een stuk plaatsen omdat ik een idee heb maar ik wil het graag controleren.
Ik heb parasitaire beelden, vooral met de draden en lasnaden en door een vakje aan te vinken wordt alles weer normaal.
Ik wil graag controleren of dit voor jou van toepassing is :-) voordat je iets stoms zegt
1 like
gt22
4 mei 2018 om 10:20
7
en door een materiaal of uiterlijk te plaatsen
Verandert het iets?
@+ :-)
Dank je wel mijn goede Daniel voor je steun! :-) Je weet heel goed dat ik dromen verkoop!
Hier is een heel eenvoudig voorbeeld en de weergave die ik krijg als ik in "zoom at best". Het zijn 2 vellen van 2,5 m in het kwadraat van 1 mm dik, op elkaar geplaatst onder samenvallende spanning en ik zie dit:
blf-pb_aretes_tolerie.sldasm
Ik heb net je assemblage geopend en thuis geen display-bugs als ik de SOLIDWORKS 2017 SP3.0-versie heb
Graag gedaan Benoit, het is zeker dat je me met zo'n vergadering doet dromen.
SW2017 SP4.1, ik zie hetzelfde als jij bij het bewegen of tijdens de zoomfase en dan is het perfect.
Aan de andere kant, als ik de optie "Optimaliseren voor dunne onderdelen" uitschakel (zie onderstaande afbeelding), dan heb ik hetzelfde als jij.
Vriendelijke groeten
4 likes
gt22
4 mei 2018 om 11:44
11
Hetzelfde voor mij
Als u het vinkje weghaalt bij Optimaliseer de prestaties voor dunne onderdelen, hebben we dezelfde weergave als u
Om hetzelfde te zien als jij, moet ik op het wiel buiten de vellen klikken en de weergave verplaatsen
@+ ;-)
2 likes
Ik denk dat je geen oplossing hebt omdat het een verbetering is die in 2013 of 14 verscheen.
Moge de kracht met je zijn.
1 like
Hallo
geen weergaveprobleem in SW 2018 SP2-versie
Ik heb geen fouten kunnen reproduceren
1 like
Arf... Ik heb deze optie niet op SW10!
Nou, ik ga door met Paint! :-)
Bedankt voor je hulp!
Daniel, ik ga geleidelijk wennen aan het opnieuw doen van plannen, geen 3D zorgeloos meer!
A+
Benoit
Je kunt zonder problemen doorgaan met 3D, zet jezelf gewoon op Windows10, er is Paint 3D !! :)
Fijn weekend voor jou
Vriendelijke groeten
3 likes
Hoi Benoit, Ik ben het met Daniel eens, het maakt je assemblage echt een droom!
Tot gauw?
1 like