Ik heb meerdere keren gemerkt dat na het publiceren van een antwoord op het forum, en na ongeveer twintig of dertig minuten antwoorden voor de mijne verschijnen, (het probleem is dat ik soms de ideeën van andere mensen lijk te kopiëren of te herformuleren, het is gênant).
Is er een manier om dit te voorkomen, misschien door de tijdzone te wijzigen?
Het is een "probleem" dat ik ook heb. Persoonlijk open ik de vragen die me interesseren in verschillende tabbladen, dus terwijl ik mijn antwoord schrijf, schrijft een ander ook het zijne. Behalve dat we, in tegenstelling tot een echt forum, niet worden gewaarschuwd dat er een antwoord is toegevoegd bij het valideren van het onze.
Ik open soms ook de vraag dat ik een paar minuten door een collega ben geblokkeerd en beantwoord deze dan en het antwoord wordt weergegeven op basis van wanneer je je venster^tre hebt geopend en niet wanneer je het plaatst, zodat je na iemand kunt antwoorden en ervoor kunt passeren, wat nogal verrassend is.
Voor mij is de gepubliceerde tijd van het antwoord het tijdstip waarop je begon te antwoorden en niet het tijdstip waarop je het publiceert en het probleem daar vandaan komt.
Het is mij overkomen om een vraag te beginnen beantwoorden, een uur onderbroken te worden en dan op geplaatst te drukken, en ik passeer een antwoord zonder het expres te hebben gedaan omdat ik op mijn raam het antwoord niet heb dat in de tussentijd is gepost.
Het oudste antwoord is dus niet per se het eerste dat wordt gepubliceerd, maar het 1e dat wordt gestart, wat niet per se logisch is.