Hallo
Ik kan de buigranden niet op een tekening weergeven, maar ik gebruik het PLATTE PATROON.
Iemand een idee?
Bedankt!!
Hallo
Ik kan de buigranden niet op een tekening weergeven, maar ik gebruik het PLATTE PATROON.
Iemand een idee?
Bedankt!!
Een afbeelding van je vouw om te helpen bij het begrijpen.
Bij voorbaat dank
Bastien
Hallo
Als je het hebt over de lijn die de val van de opvouwbare V voorstelt, zijn het alleen de assen om weer te geven.
Plaats anders een foto ^^
De buiglijnen in de uitvouwfunctie zitten in een schets, staan deze buiglijnen al op het onderdeelbestand?
Sinds je tekening,
Verwijder de weergave van uw uitgevouwen plaatwerk.
Selecteer het tabblad "palet weergeven" in de menu's aan de rechterkant (tekenpictogram)
Kies bovenaan het menu van het weergavepalet de kamer en selecteer vervolgens het pictogram "vernieuwd"
U zou al uw weergaven moeten vinden, inclusief het plaatwerk in uitgevouwen toestand.
Daar invoegen
Zijn de buigpennen terug?
Hier zijn bijvoorbeeld de vouwlijnen op dit deel
http://imageshack.com/a/img10/7425/w807.png
@+
Hallo
Zoals @fthomas zegt, heb je de vouwlijnen in 3D?
Zo niet, activeer ze dan door de afvlakking te bewerken!
@+
Ik heb gewoon de optie "elk type verbergen" op het display uitgeschakeld en het was OK, aan de andere kant is de vouw lichtgrijs....
Ik vind het verrassend dat er niet meer optie is om de vouwranden te hebben?
Welke optie zou je graag willen zien? Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed.
De vouwlijnen zitten in een schets die automatisch in de kamer wordt gemaakt, dus om zichtbaar te zijn in de tekening moeten de schetsen worden ingesteld in het weergavemenu, het lijkt mij normaal.
U kunt hun kleur wijzigen door bijvoorbeeld de kleuropties van de inactieve schets te wijzigen.
Ik heb schetsen zonder functie in mijn montage, en dus als ik deze buiglijnen wil, heb ik ook de schetsen elders die ik niet wil...
We zouden een speciaal menu nodig hebben voor deze regel, net als voor de buignoten
In het ergste geval kunnen de schetsen die u niet wilt zien direct in de tekening worden verborgen, waarna het altijd mogelijk is om rechtstreeks op hun site een verbeteringsverzoek in te dienen bij SolidWorks om een functie te hebben die precies overeenkomt met uw behoeften.
Zie deze link Alles is aanwezig
http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Creating_Drawings_of_Sheet_Metal_Parts.htm?format=P
Hoe vraag ik een softwareverbetering aan? Welk formulier moet ik gebruiken?
Bedankt!
Batch123 Wanneer u inlogt op uw account op de site www.solidworks.com er een sectie met verbeteringsverzoeken is, moet u een zoekopdracht uitvoeren om te zien of het verzoek al bestaat en als er in de zoekopdracht niets overeenkomt met een link onderaan de pagina om uw eigen verzoek tot verbetering in te dienen