Hallo
Ik kom bij omdat ik een klein probleem heb met een deelverzameling.
Ik heb net de subassemblage geopend en er is niets meer, de assemblage verschijnt in de creatieboom, maar zonder de onderdelen.
Ik weet niet hoe ik mijn probleem moet uitleggen, ik voeg een png voor je toe zodat je het zelf kunt zien.
Eigenlijk of het is voorbij mijn stukken? en hoe je ze weer kunt laten verschijnen (ik ben onder SW 2018).
Dank u voor uw antwoorden.
sans_titre.png
Hallo;
Volgens je screenshot is de assemblage inderdaad leeg.
Dit gebeurt wanneer u onderdelen uit een andere assemblage verwijdert.
Als u een assemblage op het hoogste niveau hebt waarin deze onderdelen voorkomen, sleept u ze naar het gewenste submerk.
Anders moet u naar deze onderdelen zoeken vanuit Windows Verkenner... om ze terug in dit onderdeel te plaatsen.
Vriendelijke groeten.
2 likes
Hallo
Uiteindelijk blijft het probleem bestaan.
Ik heb net een PNG overhandigd.
en in feite, als ik een beperking wil stellen, verdwijnt alle 3D.
Toch is hij nog steeds aanwezig.
En dit komt steeds terug omdat op een heel andere set het probleem zich elders voortzet....
Vriendelijke groeten.
sans_titre.png
Hallo;
Het is inderdaad vreemd.
Ik kan me voorstellen dat een reconstructie (CTRL+Q) niets verandert?
Hebben uw verdwijnende assemblages (en de onderdelen waaruit ze bestaan) configuraties? Geïmporteerde elementen? Weergavestatussen? Is alles geconverteerd naar jouw versie van Solidworks?
Vriendelijke groeten.
Of het nu gaat om het opnieuw opbouwen, opnemen, stoppen en opnieuw opstarten van software, verandert niets...
Deze assembly heeft geen configuratie, geïmporteerde elementen of weergavestatussen.
(Vrijdag heb ik de update van SW 2016 rond 2018 gedaan) en sindsdien heb ik veel problemen, waaronder deze.
Na de conversie gaat dit automatisch na de eerste opname lijkt me.
En dan wordt dit gedaan met een andere assemblage die slechts 3 - 4 stuks bevat.
Vriendelijke groeten.
Hallo;
Kunt u de onderdelen in deze assemblages openen en bewerken bij eventuele problemen?
Hallo
Sorry dat ik zo laat antwoord.
Ik heb mijn probleem opgelost dankzij het visiativ-platform en dit komt door een grafisch probleem.
Ofwel mijn grafische kaart was niet up-to-date.
Ik werd doorgestuurd naar een downloadlink en sindsdien (voorlopig) geen probleem meer.
Vriendelijke groeten
1 like